معرفی انواع دوربین مدار بسته + ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها فنون برق | xenoncctv

این دوربین در محیط‌های خرده‌فروشی بزرگ بسیار محبوب است و به‌عنوان بهترین دوربین مداربسته برای اماکن تجاری که چیز ارزشمندی برای محافظت دارد، در نظر گرفته می‌شود. دوربین های بولت در فضای باز کارایی بیشتری دارند و به طور قطع مقاومت آن ها نسبت به نوع اول بیشتر است و از نوع دوربین مداربسته ضد آب به شمار می آیند. امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند.

http://computermagazine.ir

استفاده از این نوع مجله خبری دوربین مداربسته زنون ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد دارد. دوربین چشمی درب دیجیتال رم خور برای چشمی دیجیتال درب ضد سرقت آپارتمان. مناسب برای نصب بر روی سقف اتاق‌ها، راهروها، و راه پله‌های ساختمان‌ها. مناسب برای نصب بر روی سقف اتاق‌ها، راهروها، راه پله‌ها، و ورودی خروجی‌های ساختمان‌ها. در واقع، زمانی که صحبت از ایمنی و امنیت خانواده شما به میان می‌آید، کیفیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • به این معنا که تمامی تجهیزات مورد استفاده در این دو سیستم مداربسته با هم متفاوت است.
  • به همین دلیل توصیه می‌شود تا از کابل‌های با کیفیت در نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید.
  • دوربین مداربسته بی سیم تصور یک سیستم مداربسته بدون سیم و کابل کشی را برای ما تداعی می کند.
  • با توجه به این که این دوربین ها در سقف نصب می شوند امکان مشاهده آنها به راحتی وجود ندارد.
  • بهترین راه حل برای پاسخ به این نیاز شما خرید دوربین مداربسته می باشد که بتوانید دائما محل زندگی خود را تحت مراقبت داشته باشید.

دوربین مدار بسته هایگ ویژن همچنین از صدای دو طرفه، geofencing، دید بسیار طولانی (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم پشتیبانی می کنند. از آنجایی که ما دوربین های خود را مستقیماً از شرکت هایک ویژن خریداری کرده ایم، همه آنها دارای ضمانت دو ساله بوداند. قیمت دوربین مدار بسته بر اساس مدل، برند و کیفیت دستگاه تعیین می‌شود که توصیه می‌شود حتما مقاله راهنمای خرید دوربین مدار بسته در وب سایت ردیاب من را بررسی فرمایید. آنها همچنین می‌توانند یک مشاوره رایگان در مورد انواع دوربین مدار بسته مناسب، برای کسب‌وکار شما و نحوه انطباق با قوانین کشوری انجام دهند. وقتی صحبت از تعداد انواع دوربین مداربسته به میان می‌آید، همیشه این موضوع اهمیت دارد، زیرا این دوربین‌ها نیازهای مختلفی را برآورده می‌کنند. این بهترین نوع از انواع دوربین مداربسته برای مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها و سایر شرکت‌های پذیرایی است.

دستگاه دی وی آر 4 کانال 5 مگاپیکسل ریویژن مدل DVR-8104N5-H1

در مدل‌هایی که برای فضای باز مناسب هستند نیز برخی قابلیت تحمل درصد رطوبت بالاتری را دارند و برای مناطق خاص با رطوبت هوای بالا مناسب هستند. دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصویر بی‌نظیری را ارائه می‌دهند که تصاویری با وضوح‌بالا ارائه می‌دهند. اگر نمای تمیز در زمینه کاری شما مهم است، دوربین‌های مداربسته بی‌سیم یک گزینه امنیتی عالی هستند. آنها همچنین ظاهر و طراحی دوربین را زیباتر می‌کنند، که می‌تواند عامل مهمی برای مکان‌هایی مانند کلیساها، موزه‌ها یا خانه‌های لوکس باشد. برای اینکه یک دوربین مداربسته بی‌سیم کار کند، برای عملکرد صحیح نیاز به یک خط دید دارد. انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته مناسب برای استفاده در فضای باز وجود دارد، اما عکاسی بسیار حساس در حالت عکاسی در روز و شب، این نوع دوربین را منحصربه‌فرد می‌کند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP

این دوربین ها با استفاده از نور مادون قرمز می توانند در نقاطی که حتی ذره ای نور وجود ندارد تمامی حرکت را ثبت نموده و امکان مشاهده آنها را فراهم نمایند. در صورتی که قصد دارید از این امکان استفاده نمایید در هنگام خرید ، دوربین هایی را انتخاب کنید که قابلیت دید در شب یا نور مادون قرمز را داشته باشند. دوربین های گردان یا PTZ نیز نمونه ای از دوربین های مدار بسته هستند که مانند دوربین های دام قابلیت چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص دارند. با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی و زمان بندی شده، از مکان ها مختلف تصویر دریافت نمود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار