لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب

Control4 در سال ۲۰۰۳ توسط اریک اسمیت ، ویل وست و مارک مورگان تأسیس شد و با شرکت در نمایشگاه تکنولوژی های خانه CEDIA Expo شروع به کار کرد. Control4 بعدا در همان سال اولین محصولات خود را به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در حوزه هوشمند سازی وارد بازار کرد. در این مرحله آموزش کاربری سیستم و نحوه استفاده از آن به شما داده خواهد شد و شما قادر خواهید بود تا با آسودگی از امکانات خانه هوشمند خود استفاده کنید. در خانه هوشمند ديگر نيازي به استفاده از ريموت IR جهت روشن و خاموش نمودن تلويزيونها و LCD ها و يا اسپليتها نخواهيم داشت. محصولات هوشمند تویا دیگر نام پرتکرار حوزه هوشند سازی ساختمان است، خانه هوشمند ریل اسمارت فروشگاه محصولات تویا Tuya.

همین موضوع باعث شده تا بتوانید منطبق با اوضاع جیب تان اقدام به اجرای پکیج هوشمند سازی خانه در بستر اینترنت اشیاء نمایید. برای بسیاری از افراد نیروی محرکه برای هوشمند ساختن خانه‌ها صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌ها با سیستم‌های گرمایشی و تهویه‌ی هوای اتوماتیک است. ترموستات‌های هوشمند به سرعت و به طور دقیق گرمایش و سرمایش خانه را اتوماتیک می‌کنند. خاموش کردن محصولات دیگری مانند چراغ‌های متصل و لوازم خانگی در زمان عدم نیاز، می‌تواند مصرف انرژی را کم کند. این نوع محصولات باید در لیست چک همه‌ی خانه های هوشمند و ساختمان هوشمند قرار گیرند.

کاربران می‌توانند درجه حرارت داخلی، روشنایی و لوازم خانگی را نیز تنظیم و کنترل کنند. دستگاه های مختلف خانه با هوشمند سازی از طریق رابط های کاربری مانند ریموت ها ، کلیدهای لمسی، ترموستات های هوشمند و غیره، از طریق زیر ساخت های اینترنتی، سیم کشی و رادیویی به کنترل کننده مرکزی منزل متصل می شوند. بنابراین متناسب با نوع پروتکل مورد استفاده در پکیج هوشمند سازی خانه رابط های کاربری متنوع در قیمت های مختلف قابل انتخاب هستند.

پروژه نیکان شمس آبادی

پس از اتمام پروژه با توجه به نوع قرارداد ضمانت اجرایی کامل به مشتریان عزیز داده می شود. این مجموعه با مشاوره رایگان متخصصین خود، طراحی پروژه های ساختمانی شما را به طور کاملا تخصصی انجام می دهد. در صورت کافی بودن نور روز، نور چراغ ها کاهش می یابد تا انرژی الکتریکی کمتری مصرف شود. در صورت وقوع آتش سوزی یا سرقت، از طریق پست الکترونیکی یا پیام کوتاه تلفن همراه ، خبردار شود.

اهرم شیر گاز هوشمند

پخش موسیقی از موبایل، پخش موسیقی از هارد تحت شبکه، دسته بندی آهنگ ها ، پخش همزمان موسیقی های متفاوت در چندین اتاق، رادیوهای اینترنتی و سرویس های پخش موسیقی رایگان بخشی از امکانات خانه هوشمند در زمینه موسیقی است. تصور اینکه نیازی نیست تمام ترموستات های یک ساختمان اداری و روشنایی های محیطی را روشن و خاموش کنید، کاربری سیستم های هوشمند اداری را آسان می کند. مشتری می تواند از تمام پتانسیل های سیستم هوشمند براساس نیاز و سلیقه خودش استفاده کند و تمام امکانات پروژه در این بخش بر اساس سلیقه کارفرما و کاربری پروژه راه اندازی و تحویل می شود. فکر کنید هنگام آشپزی کاری خارج از منزل نیز دارید حال چه می شود؟ شما مجبور هستین یا به غذای خانه رسیدگی کنید تا از بین نرود و به موقع حاضر شود یا به کار خارج از خانه بپردازید.

  • برای استفاده از تجهیزات هر تولید کننده باید نرم افزار کاربردی ویژه همان تولید کننده را نصب کنید.
  • می توانید اطلاعات بیش تر در این زمینه را در مطلب ارتباط IP تجهیزات KNX در هوشمند سازی خانه مطالعه کنید.
  • اگر بخواهیم به دیگر مزیت خانه های هوشمند اشاره کنیم، باید گفت که شما در این سبک از ساختمان ها کنترل کلیه بخش های منزل و اشیا را به عهده دارید و ضمن محافظت از آنها، می توانید به سادگی از خانه هوشمند آنها استفاده کنید.
  • شرکت های هوشمند سازی مانند تپ لایف این امکان را در یک اپلیکیشن تماماً فارسی و یکپارچه ارائه می‌دهد.
لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب حس‌گرهای ساکن این امکان را فراهم می‌کنند که قطع خودکار در مدت زمان‌های خالی بودن میسر باشد و همچنین برنامه‌ریزی زمانی تطبیق برای سکونت را ممکن می‌سازند. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. دقت کنید زومیت، وب‌سایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند. در لس آنجلس ساخته است،‌ اگرچه با طراحی ماژولار خود چندان هوشمند به نظر نمی‌رسد؛ اما داخل آن داستان کاملا متفاوتی در جریان است.

بنابراین توصیه می‌گردد که علاوه بر آشنایی با کلیات این مبحث خانه هوشمند، به صورت تخصصی و متمرکز اقدام به یادگیری موارد مربوط به هوشمندسازی خانه از طریق پلتفرم knx کرده و تمرکز خود را کاملاً در این زمینه نگه دارید. موضوع اینترنت‌اشیا موضوعی نیست که تنها محدود به خانه هوشمند باشد، بلکه که می‌تواند به صورت کاملاً مستقل از این موضوع نیز فعالیت کند. اینترنت‌ اشیا را می‌توان هوشمند‌سازی دستگاه‌های مختلف در نظر گرفت و در علوم مهندسی این فرآیند به شکل شبکه‌سازی بین دستگاه‌های فیزیکی، ساختمان، کامپیوتر‌ها و وسایل نقلیه و هرچیز دیگری که قابلیت پشتیبانی از نرم‌افزار را داشته باشد تعریف شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار