قیمت دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته دوربین مارکت | xenoncctv

دوربین های وریفوکال یا متغیر به گونه ای طراحی شده اند که بدون از دست دادن فوکوس بر روی تصویر بزرگ نمایی و کوچک نمایی می شوند. دوربین های وریفوکال عموما دوربین های مداربسته با دو لنز ثابت و متغیر هستند. این نوع دوربین ها زاویه های مختلفی چون 80 و 90 درجه دارند و زاویه های دوربین با سایز لنز و به صورت عدد مشخص می شود. و هر جه این عدد کوچکتر باشد زاویه دید دوربین بازتر است و هر این عدد بزرگتر باشد زاویه دید کوچکتر است.

  • اگر مسافت کابل کشی بالا باشد باید کابل برق و کواکسیال را به صورت جدا گانه در سیستم دوربین مداربسته استفاده نمایید.
  • سیستم های دوربین امنیتی خانگی را می توان به دو دسته اصلی داخلی و خارجی طبقه بندی کرد.
  • این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و …
  • ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

هنگام مجله خبری دوربین مداربسته زنون دوربین مدار بسته بیسیم توجه داشته باشید که رزولیشن حداقل 2 مگاپیکسلی داشته باشد. دوربین بیسیم بیشتر در مکان های کوچک استفاده می شود و برای خرید دوربین مدار بسته بیسیمحتما متراژ محل مکان مورد نظر را بدانید. فروشگاه اینترنتی سرای شبکه با هدف تامینتجهیزات شبکه و دوربین مداربسته در سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرده است تا در این راستا بتواند کالاها را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا به مشتریان گرامی خود عرضه کند. امید است که بتوانیم بهترین کالاها ار با مناسب‌ترین قیمت همراه با مشاوره تخصصی در اختیار متخصصین شبکه قرار دهیم. در ادامه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید.

http://computermagazine.ir

از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود. بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است. این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند.

یو پی اس دوربین مداربسته

تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید. برد دوربین مداربسته بیسیم از 70 تا 140 متر متغیر است و بستگی به برند و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم دارد. خرید دوربین بی سیم به دلیل هزینه‌های پایین نصب، صرفه جویی در مصرف کابل، پایین تر بودن قیمت دوربین بیسیم و هم چنین راه اندازی آسان، در بین مصرف‌کنندگان تجهیزات امنیتی مدرن، بسیار محبوب می باشد. دوربین مداربسته بیسیم را می‌توان در مکان‌هایی که قبلاً برای دوربین‌های سیمی استاندارد در دسترس نبود، نصب کرد و از مزیت های افزایش ایمنی با استفاده از خرید دوربین Wireless استفاده کرد. دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین، برند، کیفیت تصویر، جنس بدنه و سنسور های مختلف آن قیمت های مختلفی دارد در نتیجه نمیتوان گفت قیمت دوربین مداربسته مقداری ثابت یا بازه ای ثابت دارد. ابتدا باید نوع دوربین مداربسته مشخص شود تا بتوان بازه قیمت دوربین مداربسته را مشخص کرد.

این تکنولوژی نیز مختص دوربین های مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن می باشد که می تواند سیستم آنالوگ را بدون نیاز به تغییر در بستر آن به HDTVI تغییر دهد. در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است. اطلاعات پس از گد گذاری از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج منتقل می شوند.

راهنمای خرید دوربین مداربسته و قیمت دوربین مداربسته

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار