فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | xenoncctv

در یک مجموعه همانگونه که حفاظت از مجله خبری دوربین مداربسته زنون و وسایل شرکت امری ضروری و بدیهی به شمار می آید، ایجاد حس آرمش و اطمینان خاطر در کارکنان به همان اندازه دارای اهمیت می باشد. در یک مجموعه زمانی که کارمندان می دانند که رفتار آنها تحت نظر قرار دارد عملکرد مطلوب تری از خود نمایش می دهند که این امر منجر به کاهش بروز تنش های احتمالی بین کارمندان و مراجعه کنندگان می شود. همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است. پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید.

از این دوربین برای موارد خاص که نیاز به انجام مکالمه هم هست استفاده می‌شود. دوربین‌های مینیمال هم به نام دوربین مخفی شناخته می‌شوند و بدنه آنها بسیار کوچک است و می‌توان آن را طوری جاسازی کرد که محل نصب آن قابل تشخیص نباشد. دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد. قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید.

چه تعداد دوربین مداربسته نیاز داریم ؟

در دوربین های IP یا همان تحت شبکه دستگاه ذخیره کننده اطلاعات و تصاویر NVR است . کیفیت بالای تصویر، قابلیت های هوشمند و پردازش تصویر این نوع دوربین ها جایگاه خوبی را برای سیستم های مداربسته تحت شبکه ایجاد کرده است. با این وجود قیمت بالا و کاربرد در موارد خاص و حرفه ای بخشی از مشتریان، خریداران واقعی این گروه از دوربین ها هستند.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ10CM

دوربین های مدار بسته وای فای دار برای انتقال تصویر نیاز به دستگاه ضبط ندارند. برای انتقال تصویر دوربین وای فای روی موبایل نیازی به پورت LAN بر روی مودم نیست و داشتن یک مودم وای فای برای این امر کافیست. مودم وای فای می‌تواند یک مودم تلفن ثابت ای دی اس ال یا مودم جیبی سیمکارتی یا مودم همراه وای فای باشد. انواع مختلفی از دوربین های مداربسته وجود دارد که برای استفاده در محیط بیرونی بسیار مناسب هستند، اما تصویربرداری بسیار حساس، دقیق و کاربردی در هر دو حالت تصویربرداری چه در روز و چه در شب، این مدل دوربین را خاص می کند.

  • انواع دوربین مدار بسته ارزان قیمت خانگی و نیمه حرفه‌ای از قیمت‌های حدودا پایین و عملکرد نسبتا قابل قبولی برخوردارند.
  • از نظر نوع فیلمبرداری دقیقا مانند دوربین های 360 تصاویر را ضبط می کنند.
  • کیفیت تصویر 4k در دوربین تحت شبکه، نویدبخش دنیایی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر است.
  • این دوربین ها بیشتر برای نصب بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است.
  • این دوربین ها دارای شکلی گنبدی رو به پایین هستند و عمده استفاده آنها در محیط های بسته است.
نوعی از انواع دوربین‌های مداربسته که ارتباط بین دوربین و دی وی آر در بستر آنالوگ و با کابل RG59 (آنتنی) است. این سیستم به صورت مختصر یک سیستم مداربسته ساده و ارزان برای کاربری‌های غیر حرفه‌ای و غیر ضروری است. بیمارستان و مراکز درمانی از جمله مکان هایی هستند که دارای رفت و آمد زیادی می باشد. بیماران با مشکلات مختلف وارد بیمارستان ها می شوند و تحت درمان قرار می گیرند. نیاز است تا وضعیت این بیماران توسط دوربین های مداربسته کنترل گردد چرا که در صورت سهل انگاری در این کار ممکن است حوادث ناگواری اتفاق بیفتد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار