این بخش شامل فاکتورهای متعددی ست که مهم ترین آنها در بحث سئو ( SEO ) ، استفاده از ابزارهای مختلف مانند گوگل وب مستر ( Google Webmaster Tools ) ، گوگل آنالیتیکز ( Google Analytics ) ، ابزار های افزایش سرعت لودینگ وب سایت ( مانند Gtmetrix ) ، آدرس دهی سایت در گوگل مپ ( Google Map ) ، و داشتن اپلیکیشن موبایل ( Mobile Apps ) برای وب سایت و بسیاری از فاکتور های دیگر می باشد. قرار داشتن در رتبه های اول گوگل به معنای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وبسایت است و بازدیدکننده ی بیشتر به معنای فروش و درآمد بیشتر است.درست مانند اینکه فروشگاهی در شلوغ ترین نقطه ی شهر داشته باشید.البته مزایای حضور در رتبه های اول گوگل به مراتب بیشتر از داشتن فروشگاه واقعی در یک منطقه ی پر رفت و آمد است. مهم ترین هدف سئو ( SEO ) و بهینه سازی وب سایت افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری( Conversion Rate ) ، یا درصد بازدیدکنندگان به مشتری است.
در بهینه سازی سایت ، فاکتور هایی موثر می باشند این فاکتور ها ، به عوامل تاثیر گذار دامین و عوامل صفحه ی سایت در بهینه سازی سایت تقسیم می شوند. درود به شما دوست عزیز بله فاکتورهای زیادی لازمه که شما با رعایت کردنش به صفحه اول گوگل میاید ولی باید در درجه اول به کلمه کلیدی که میخواید وارد صفحه اول گوگل بشید توجه بشه. در خصوص سوال بعدی که گفتید هم سئو فرایند زمانبر هست و در بیشتر موارد بیشتر از 2 ماه زمان برای نتیجه گرفتن لازمه ولی یعضی کلمات هم ممکنه 2 ماه به صفحه اول گوگل برسن که رقابت بالایی ندارن. این تختهها از نشست دم کاردی یکدیگر به حالت سفال ریزی بر سطح اسکلت و شیبهای خارجی خانههای روستایی و کلبه و آشیانههای جنگلی مصرف داشته و بیشتر در شمال ایران استفاده میشود. اگر واقعاً قصد دارید با عمل کردن به این دسته از امکانات به بازدید بیشتر برسید، اکیداً پیشنهاد میکنیم بسیار دستبهعصا و طبیعی این کار را انجام دهید تا مشمول جریمه گوگل نشوید. بنابراین اگر در برنامه نویسی سر رشته ای ندارید، می توانید پا پیش گذاشته و اقدام به یادگیری سئو کنید و هر جا که نیازی به یادگیری برنامه نویسی داشتید، بسته به نیاز خود راهکار سریعی را برای رفع این نیاز (یادگیری یا استخدام برنامه نویس) انتخاب کنید.
برای هر کلمه کلیدی تلاش و فعالیت های مختلفی در سایت صورت میگیره. در بهینه سازی سایت( SEO ) ، نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به عوامل و فاکتور های گوناگونی بستگی دارد که شامل موضوع و عناوین کلی سایت ، میزان اعتبار و شناسایی سایت در بین بازدیدکنندگان، نوع محصول و یا خدمات سایت ، رتبه سایت در موتورهای جستجوگر، و برندینگ و تبلیغاتدر سایت های دیگر و غیره می باشد. آشنایی با مزایا و معایب این محصول پیش از خرید چوب راش امری کاملاً ضروری است. دقت کنید که یکی از اصولی که باعث می شود برخی فریم ورک ها و سیستم های مدیریت محتوا و تکنولوژی های برنامه نویسی از نظرسئو ( SEO ) قویتر به نظر برسند و برخی دیگر ضعیف تر، همین تفاوت در تکنولوژی به کار رفته در برنامه نویسی آنها و رعایت استانداردهای درست و اعمال تنظیمات و زیر ساخت های سئو ( SEO ) در سیستم ها و برنامه نویسی آنهاست. یک بار دیگر از بالا تا پایین همین محتوا را نگاه کنید. بهبود خوانایی محتوا اشاره کرد. تا اینجای مقاله به معرفی روشهای بهبود سئوی سایت پرداختیم و فهمیدیم که چگونه سئو را افزایش دهیم .