دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | xenoncctv

همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید. امروزه بسیاری از ماموران پلیس در سرتاسر دنیا از جمله کشورمان ایران بر روی لباس های خود از دوربین مداربسته کوچک بر روی جلیقه هایشان استفاده می کنند تا از مجرمین در هنگام وقوع جرم مدرک قضائی داشته باشند. این دوربین قابلیت چرخش در جهت افقی و عمودی و زوم روی تصاویر را به خوبی دارد. این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است. دوربین‌های اسپیددام می‌توانند از سیستم‌های آنالوگ یا تحت شبکه برخوردار باشند اما در واقع مهمترین ویژگی دوربین‌های اسپیددام چرخش به چپ و راست تا 360 درجه و 180 درجه به سمت بالا و پایین است. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود.

دستگاه DVR داهوا مدل XVR1B08

مجله خبری دوربین مداربسته زنون‌های تحت شبکه قابلیت ارتباط از طریق شبکه‌های بیسیم را نیز دارند و امنیت آنها در صورت رعایت اصول ایمنی بسیار بالاست. دوربین‌های تحت شبکه مزایای بسیاری دارند اما در کنار این مزیت‌ها برای تهیه این دوربین‌ها باید هزینه بالایی پرداخت شود. همچنین پهنای باند دوربین‌های تحت شبکه محدود است که همین مسئله مشکلاتی را در کار با این دوربین‌ها پدید می‌آورد.

تشخیص پلاک

امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم ارتباطیست. به همین دلیل است که شرکت های جهان تمام تلاش خود را بر ارتباطات بیسیم متمرکز می کنند. کیفیت این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست تابعی از امواج آنالوگ است.

http://computermagazine.ir

یعنی برخلاف دوربین مدار بسته آنالوگ، این دوربین ها تصاویر دریافتی را به صورت کد 0 و 1 آماده می کند و با استفاده از کابل شبکه به دستگاه ضبط تحت شبکه NVR یا سرور انتقال می دهد. بدلیل استفاده اینها از داده های 0 و 1، می توان آنها را تحت بستر شبکه کنترل و با اینترنت به هر جای دنیا که نیاز باشد ارسال نمود. برخی از مدل‌های دوربین مدار بسته دارای حسگر یا سنسور هستند و اگر حسگر فعال شود آلارم هشدار را ارسال می‌کند و می‌توان سریعا برای جلوگیری از بروز مشکل اقدام کرد. نوع حسگرها نیز متفاوت است برخی به حرکت حساس اند و برخی به بوی گاز و دود حساس هستند.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T110-P

دوربین مداربسته سیم کارت خور از شبکه تلفن همراه برای انتقال داده های ویدئویی استفاده می کند و تنها با نصب یک سیم کارت درون دوربین می توانید داده های ویدئویی را منتقل کنید. دوربین سیم کارتی نوعی دوربین وایرلس محسوب می شود و به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به wifi و اتصالات کابلی قابل نصب است. بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید. ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد. دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند.

  • برخلاف dvr ها که اتصال تصویر و صدا را بسادگی فراهم کرده اند نحوه اتصال در nvr ها تابع مستقیمی از مفاهیم شبکه های کامپیوتریست.
  • از انواع دوربین مداربسته بولت دید در شب در محوطه‌های داخلی بزرگ، سوله‌ها، کارگاه‌ها، سالن‌ها، و محوطه‌های نه چندان وسیع بیرونی استفاده می‌شود.
  • دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید.
  • دوربین های مداربسته مخفی می توانند در هر شکل و اندازه وجود داشته باشند.
  • این فیلم ها که به طور دقیق از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از نظر قضائی بهترین مدرک جهت پیدا نمودن منشا حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار