دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | xenoncctv

دوربین مدار بسته بولت قابلیت گردش ندارد ولی در عوض می تواند فواصل طولانی را پوشش دهد. دوربین های بولت معمولا اندازه کوچکی دارند و در شرایط بد نوری و تاریکی نیز قابلیت تصویر برداری را دارند. دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400MP – دارای لنز 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد IP67 – دارای منوی OSD چند زبانه – مجهز به خروجی HD و SD… دوربین مداربسته وای فای 360 درجه برایتون مدل 7832P3 کیفیت فوق العاده تصویر (2 مگاپیکسل) دوربین وای فای دارای نرم افزار و راهنمای گویای فارسی قابلیت چرخش 355 درجه افقی و 90 درجه عمودی پشتیبانی از حافظه جانبی تا 128… یک دوربین مداربسته هوشمند این امکان را به شما می دهد که بدون توجه به مکانی که هستید آن را کنترل و مدیریت کنید و به سادگی از طریق نرم افزار گوشی موبایل خورد به آن دسترسی داشته باشید. البته برای این کار نیاز دارید که هم گوشی و هم دوربین شما به اینترنت قوی متصل باشد.

برند هایلوک که زیر مجموعه برند محبوب هایک ویژن است در حد و اندازه خود توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. تمرکز دوربین هایلوک در اکثر بر روی مواقع پروژه های کوچک و خانگی تا متوسط است. این موضوع برای کاهش هزینه های سیستم های امنیتی در کاربری های کوچک در نظر گرفته شده است. کیفیت بالای دوربین های مداربسته هایلوک در مقایسه با قیمت مناسب آن برای مشتریان مورد توجه بوده است. سه نوع لنز برای دوربین مداربسته با عنوان لنز ثابت، لنز متغیر یا وریفوکال و لنز زوم یا موتوردار موجود است.

دوربین بالت دید در شب رنگی داهوا DAHUA 1239TLMP LED

باخرید آنلاین دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن از ایمنی هر محیطی آرامش خاطر خواهید یافت. برای خرید دوربین مداربسته بدون واسطه می توانید از سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی کارپیما اقدام به خرید نمایید. برای کسب نتیجه بهتر، توصیه می‌شود دوربین های مدار بسته تحت شبکه با لنزهای قابل تجزیه انتخاب کنید، مثلاً انتخاب دوربین های مدار بسته IP با لنز وریفوکال، به شما این امکان را می‌دهد تا فاصله کانونی متناسب با زاویه دیدتان برای نظارت بهتر انتخاب کنید. از دیگر مزایای دوربین مدار بسته تحت شبکه توانایی کنترل از راه دور است که به شما این امکان را می‌دهد تا هشدارهای امنیتی را در هر نقطه از جهان و تنها با اتصال به اینترنت بر روی دستگاه تلفن همراه خود دریافت کنید. دوربین مداربسته تحت شبکه، یک دوربین دیجیتال است که به‌ جای سیگنال های الکتریکی آنالوگ بر روی بستر شبکه های پروتکل اینترنتی ، راه‌اندازی می‌شود.

دوربین مدار بسته لامپی هیترون Hitron

با افزایش تعداد جرایم و فعالیت های ضد اجتماعی در عصر مدرن، امنیت افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. دوربین های مداربسته می توانند در این امر به ما کمک کنند و با دانستن این که از این طریق تحت نظر هستیم و احساس امنیت می کنیم. بهتر است اگر قصد خرید یک دوربین مدار بسته برای خانه یا محل کار خود دارید یکی از آن ها را تهیه کنید و از خود بپرسید که چه نوع دوربین مداربسته ای را باید بخرم؟ این مطلب می تواند به شما در درک درست و تصمیم گیری بهتر کمک کند. تنوع دوربین های مداربسته بسیار بالاست و این دوربین ها در سبک ها و پیکربندی های مختلف تولید می شوند و طیف وسیعی از آن ها با امکانات مختلف در بازار موجود است.

  • دوربین های مداربسته آنالوگ که اولین نوع از دوربین مداربسته ارزان می باشند دوربین های AHD بوده و وضعیت بهتری دارند.
  • از آنجایی که دوربین برای روشن شدن نیاز به برق نیز دارد، در کنار این کابل کواکسیال یک کابل برق استفاده می شود.
  • برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید.
  • خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند.
شما به راحتی و با داشتن یک مجله خبری دوربین مداربسته زنون اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید. دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید. اگر در ساختمان یا اداره درب پشتی وجود دارد در این نقطه هم از دوربین مداربسته با پوشش دهی مناسب و همچنین دید در شب مناسب استفاده نمایید. نصب سیستم مداربسته برای درب اصلی ورودی ساختمانیکی از کلیدی ترین و مهمترین محل ها برای نصب دوربین مداربسته درب اصلی ورودی می باشد. که این فرمت فشرده سازی در سیستم دوربین مداربسته گوناگون بوده و می تواند در فضای ذخیره سازی سیستم دوربین مدار بسته موثر باشد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار