دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | xenoncctv

بهترین راه حل برای پاسخ به این نیاز شما خرید دوربین مداربسته می باشد که بتوانید دائما محل زندگی خود را تحت مراقبت داشته باشید. امروزه با افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی نصب دوربین مداربسته به جهت حفظ امنیت و نظارت بر محل زندگی پیشنهاد کارشناسان حوزه امنیت در سرتاسر دنیا می باشد. دوربین دام بهترین دوربین مداربسته برای استفاده در منازل می باشد زیرا در صورت نصب در زاویه و ارتفاع مناسب، تصاویری بدون نقطه کور در اختیار شما می گذارد و هم با ابعاد کوچکی که دارد توجه کمی را به خود جلب می کند. دوربین های مداربسته امروزی با قابلیت هایی نظیر وصل شدن به شبکه می توانند برای شما این امکان را فراهم آورند که با استفاده اینترنت محل زندگی خود را از راه دور نیز تحت نظر داشته باشید. دوربین های مدار بسته شبکه یا IP در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شوند و تصاویر دریافتی را به کد 0 و 1 تبدیل می کنند.

http://computermagazine.irهمچنین به دلیل اینکه این نوع دوربین از فرمت فشرده‌سازی تصاویر استفاده نمی‌کند، تصاویر با کیفیت مطلوبی دریافت می‌شوند. اما به مرور زمان این دوربین‌های آنالوگ، پیشرفته‌تر شده و به 1080p نیز ارتقاء یافته‌اند. برخی از دوربین های کیوب دارای میکروفون داخلی و اسپیکر هستند و عموما برای نظارت اتاق ها و محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. این دوربین ها با ولتاژ VCD 12 کار کرده و کیفیت صداها با توجه به کوچک بودن دوربین تا حدی پایین می آید.

دوربین پشت آینه ای

دوربین مدار بسته بی سیم در دو نوع وای فای و تحت شبکه (آی پی) وجود دارد. دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند. از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد.

انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل و فرم ظاهری

بنابراین در زمانیکه دوربین نیاز به سرویس یا تعمیرات خاصی داشته باشد، باید آن را به یک مرکز مجاز با تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید. نظارت دوربین مداربسته می تواند مجرمان بالقوه را از انجام عمل باز دارد. در صورت وقوع جرم، فیلم های ویدئویی می توانند به نیروی انتظامی کمک کنند تا تحقیقات و بعداً شواهدی را برای پیگرد قانونی در دادگاه قانونی ارائه دهد. همراه با دوربین مداربسته، سنسورهای صوتی، حرارتی و انواع دیگر سنسورها می توانند مقامات را از وقایع غیر عادی مانند آتش یا اسلحه در یک مکان مطلع نمایند. از مزایای این دوربین ها می توان به برد بالایی که نسبت به سایر دوربین ها دارند اشاره نمود و به همین دلیل است که دوربین های بولت در مکان هایی که بزرگ هستند مانند پارکینگ ها یا حیاط های گزینه مناسبی می باشند. در واقع مشاهده از راه دور را می توان ویژگی اصلی دوربین های مدار بسته بولت دانست.

ماکت دوربین دام 220 ولت

مجله خبری دوربین مداربسته زنون‌ها از لحاظ تکنولوژی در دو دسته آنالوگ و دیجیتال قرار می‌گیرند. نوعی از دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است. این دوربین‌ها در تکنولوژی‌های مختلف آنالوگ و دیجیتال در بازار وجود دارند. نوع طراحی دوربین های دام به شکلی است که بالقوه برای محیط های مسقف محدود استفاده می شوند.

  • دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند.
  • بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید.
  • با توجه به اهمیت بالای امنیت، نظارت، و حفاظت در این اماکن، قیمت بالای این تجهیزات قابل چشم پوشی است.
  • آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جملهآموزش نصب دوربین مدار بستهمی باشد .
  • در صورت وقوع جرم، فیلم های ویدئویی می توانند به نیروی انتظامی کمک کنند تا تحقیقات و بعداً شواهدی را برای پیگرد قانونی در دادگاه قانونی ارائه دهد.
  • این دستگاه بر مبنای کنترل دوربین های شبکه طراحی شده و مدل های مختلف آن در ابعاد مختلف موجود است.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار