دوربین مداربسته خرید دوربین مدار بسته دوربین مال | xenoncctv

شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید. معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت .

آشنایی با انواع دوربین مداربسته

مجله خبری دوربین مداربسته زنون های IP از سری بهترین تکنولوژی های دوربین مداربسته می باشند، و از کیفیت بسیار بالایی برخور دار هستند. برخی از دوربین های IP قادر به ارائه کیفیت تصویری 20 مگاپیکسلی نیز هستند. دوربین مداربسته اسپید دام دارای زاویه دید 360 درجه می باشد و شما می توانید از راه دور دوربین اسپید دام خود را بچرخانید تا زاویه مورد نظر خود را ببینید. تمامی این موارد به هم مرتبط هستن و در انتخاب درست دوربین شما بسایر موثر هستند. شما عزیزان می توانید از مشاوره رایگان ایمن موج ثامن استفاده کنید تا کارشناسان ما مناسب ترین دوربین مداربسته مخصوص به شما را معرفی کنند.

تکنولوژی DNR در دوربین مداربسته

دوربین های فلزی معمولا دارای جنس بدنه آلومینیوم می باشند و استفاده از این فلز مقاومت خاصی به آن می بخشد. پروتکل های متعددی برای هر یک از کاربردهای فوق وجود دارد که مزایا و معایب خودشان را دارند. برخی سریع ترند، بعضی مطمئن ترند، برخی ساده ترند و برخی به صورت سخت افزاری و بعضی به صورت نرم افزاری پیاده سازی می شوند. اما مساله مهم این است که هر دو طرف ارتباط، از یک پروتکل یکسان برای هر یک از اعمال مذکور استفاده کنند و زبان هم را بفهمند. دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود. در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد.

خرید و قیمت دوربین مداربسته برایتون مدل IPC75261T9AR-I هدف این انجمن ایجاد یک استاندارد جهانی برای ارتباط دوربین های شبکه بدون توجه به تولید کنندگان آنها است. بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند.

http://computermagazine.ir

و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند. انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود. در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. توانایی شمارش دقیق تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان می تواند یک مزیت بزرگ برای سازمان های تجاری بوده و موجب بهبود خدمات، ایمنی و حتی فروش می شود. Hikvision با استفاده از دوربین‌های مدار بسته دوگانه با دید استریو سه‌بعدی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، اعلان‌های بصری و آلارم‌های به موقع را هنگامی که تعداد افراد در یک منطقه مشخص به آستانه از پیش تعیین شده می‌رسد، ارائه می‌کند. راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند.

  • در یک مجموعه زمانی که کارمندان می دانند که رفتار آنها تحت نظر قرار دارد عملکرد مطلوب تری از خود نمایش می دهند که این امر منجر به کاهش بروز تنش های احتمالی بین کارمندان و مراجعه کنندگان می شود.
  • اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید.
  • توجه داشته باشید که دوربین بیبی کم تنها با نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته مخصوص کار می کند.
  • دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار