دوربین مداربسته بوش ، آلمانی قدرتمند! » مرکز دوربین مداربسته ایران | xenoncctv

در ادامه مطلب انواع دوربین مداربسته تولید ایران را به شما معرفی و مرجع های معتبری را برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مداربسته ایرانی پیشنهاد خواهیم کرد. البته که برند داهوآ فقط در زمینه تولید دوربین مداربسته فعالیت نمی کند. این برند در زمینه طراحی و ساخت سیستم های مختلف از جمله دوربین، قطعات دیجیتالی و غیره هم فعال است. این مسئله باعث شده تا تمرکز این برند از دوربین های مداربسته به سمت دیگر محصولات کشیده شود. ولی باز هم داهوآ در بازار ایران جایگاه خوبی کسب کرده و مردم نسبت به استفاده از آن علاقه زیادی نشان می دهند. اگر شما به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت همراه با پشتیبانی و ضمانت طولانی مدت هستید، بهتر است که از خدمات تیم داهوآ غافل نشوید.

گروه های دستگاه ضبط تصاویر

داهوا دارای 54 شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر جهان است که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره را پوشش می‌دهد. شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک رهبر جهانی در ارائه راه حل‌های هوشمند و ویدئو محور اینترنت اشیا است. گواهینامه‌های ISO شناخته‌شده بین‌المللی این برند، تضمین می‌کند که CP PLUS فرآیندها و پلتفرم‌هایی را برای برآورده کردن سخت‌ترین و باکیفیت‌ترین الزامات، در صنعت امنیت جهانی دارد. CP PLUS با یک چشم‌انداز و تعهد به ساده و مقرون‌به‌صرفه ساختن نظارت، مأموریتی را آغاز کرد تا جهان را به مکانی امن و مطمئن تبدیل کند.

  • دوربین‌های مداربسته سونی نیز از محبوب‌ترین و بهترین‌های بازار جهانی و بازار ایران هستند.
  • دوربین مداربسته اکسیس راه‌حلی هوشمند برای محافطت از املاک و دارایی‌ها در برابر نفوذ، خرابکاری و هر نوع تهدیدی است.
  • اما قیمت بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد.
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته IDENT به لینک بالا مراجعه فرمائید.

البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید. همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد. به همین خاطر میزان مقاومت آن در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه بسیار بالا است. دوربین های هایک ویژن قابلیت تصحیح تصویر و ایجاد تعادل را در میزان نور دارند و در شرایط مختلف می توانند کنتراست بالای نوری را بهبود بخشیده و موجب افزایش کیفیت تصاویر شوند. برند پلکو توانسته با 25 سال سابقه کار در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی خود را به خوبی نشان دهد. برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد.

دوربین مدار بسته پین هول

مجله خبری دوربین مداربسته زنون داشته باشید که محصولات تولید شده توسط بوش به علت داشتن یک سری ویژگی های کلیدی هر ساله طرفداران زیادی را به خود جذب می کنند. هایک ویژن در صدر لیست محبوب‌ترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان قرار دارد. دوربین مداربسته هایک ویژن طیف کامل و جامعی از روش‌های امنیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این صورت که کیفیت تصویر این دوربین ها از 3 مگاپیکسل شروع می شود و حداکثر پهنای باند آن 265 می باشد. از دیگر ویژگی های این دوربین ها در قیمت مقرون به صرفه ی آن می باشد. این دوربین ها با توجه به قابلیت های بالایی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

http://computermagazine.irدر واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد. در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم. و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است. هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند.

همه محصولات >>

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار