دوربین مداربسته بوش ، آلمانی قدرتمند! » مرکز دوربین مداربسته ایران | xenoncctv

این برند یکی از بزرگ ترین و موفق ترین برندها در زمینه تولید سیستم های صوتی است. پانوسیک نیز در زمینه دوربین های مداربسته تحت شبکه فعالیت می کند و دوربین های مداربسته آنالوگ را حذف کرده است. شرکت دوربین مدار بسته ی یونی ویو یکی از شرکت های معتبر در این حوزه می باشد که از سال 2006 فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرده است.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند اکسیس

محصولات این برند شامل NVR ، دوربین IP ، دوربین wifi ، کیت های wifi ، دوربین AI ، دوربین 4G و دستگاه IoT با عملکرد پایدار و عالی است. این شرکت در زمینه های مختلفی از نظارت هوشمند و نظارت امنیتی فعالیت دارد. این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است.

  • دلیل محبوبیت محصولات و دوربین های مدار بسته ی شرکت یونی ویو علاوه بر ویژگی های بالای آن در قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با سایر برندها دارد، می باشد.
  • برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید.
  • پشتیبانی از فناوری H.265 و فشرده‌سازی U-Code باعث شده تا تصاویر ضبط شده توسط این دوربین حجم زیادی نداشته‌ باشند، اما کیفیت در آن‌ها حفظ شده باشد.
  • برند پاناسونیک نیز در تلاش است که با حذف دوربین مداربسته آنالوگ تمرکز خود را روی دوربین های تحت شبکه بگزارد و دوربین های با کیفیت تر و قوی تری را نسبت به سایر برند ها ارائه دهد.
  • دوربین مداربسته ZEEG دارای انواع دوربین تحت شبکه ZEEG و دوربین AHD زیگ و همچنین دوربین های آنالوگ ZEEG می باشند.
به هر حال این شرکت توانسته است با کیفیت و میزان فروش بالای دوربین مداربسته خود که مدیون بازار یابان حرفه ای این شرکت است رتبه دوم را در این حوزه در اختیار بگیرد. این برند در فهرست 12 برند برتر دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار قرار دارد. امروزه انتخاب بین انواع برندهای تولیدکننده سیستم‌های نظراتی کمی سخت شده است. مطمئناً بدون کمک گرفتن از یک متخصص نصب دوربین مداربسته، نمی‌شود یک انتخاب صحیح داشت. در سالهای اخیر برند های دوربین مداربسته در ایران فعالیت داشته اند، که هرکدام دارای جایگاه متفاوتی در این صنعت شده اند.

آنالوگ یا آی‌پی

از دلایل موفقیت این شرکت در بازار دوربین را می توان اهمیت و تمرکز در ایجاد نوآوری، ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب برشمرد. شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد. طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است. دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است.

بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار کدامند؟

این مجله خبری دوربین مداربسته زنون در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد. البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد. این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است. بنابراین یکی از دلایل گرانی دوربین های مداربسته پاناسونیک را می توان IP بودن آنها دانست. این شرکت یکی از برندهای دوربین مداربسته ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است .

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار