دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل برند ایرانی پرکسیس پارندسیستم | xenoncctv

اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است. سهولت در استفاده و ارایه طیف گسترده‌ای از دوربین‌های برای کاربردهای متوسط یا سطح بالا از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این برند هستند. سونی برای کسب‌وکارهای مختلف اقدام به ساخت دوربین‌های مختلفی کرده است.

  • خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.
  • سپاس از حمایت شما ، درباره برند مورد نظر شما تجربه ای نداشتیم ولی همه برندهای مطرح روزی ناشناخته بودن و با کیفیت و تداوم تولید و خدمات مناسب برند شده اند .
  • به طور کلی اگر به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت و در عین حال اقتصادی هستید که با استفاده از آن بتوانید محیط مورد نظر را به صورت 24 ساعته نظارت کنید، OR-108 با قیمت مقرون به صرفه می‌تواند محصولی ایده‌آل برای شما باشد.
  • به عنوان یک برند داخلی، با بروزترین تکنولوژی در کشور مونتاژ و به عنوان دوربین مداربسته ایرانی روانه بازار شده است.
  • شما میتوانید با شماره موبایل ثبت شده روی کالای ارسالی وارد سامانه شوید.

مجله خبری دوربین مداربسته زنون یکی دیگر از معروف‌ترین مارک‌ها در لیست بهترین مارک دوربین مداربسته در جهان است. داهوا نیز توسط شرکتی چینی تولید محصولات و خدمات نظارت تصویری با فناوری پیشرفته تولید می‌شود. دوربین مداربسته داهوا در انواع مکان‌ها از جمله ادارات، ساختمان‌های مسکونی، به صورت خرده فروشی، یا زیرساخت‌های حیاتی و امنیت عمومی استفاده می‌شود. دوربین های مداربسته برند اکسیس دارای تنوع، کیفیت و طول عمر بالایی هستند. قابل ذکر است دوربین های برند اکسیس جزو دوربین های مداربسته گران قیمت به شمار می آیند.

ضمنا شما میتوانید با خرید دوربین مداربسته، دستگاه ذخیره سازی و لوازم جانبی دوربین مداربسته از تخفیف ویژه، بن خرید وهدایای ماهانه برخوردار شوید. برند دوربین مداربسته یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های کاملا پیشرفته و به‌روز آی‌پی نام درخشانی برای خود پدید آورده است. اگر به دنبال سیستمی با کیفیت خوب هستید که قابلیت‌های امنیتی خوبی را همراه با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها ارایه کند بهتر است ابتدا به سراغ نام‌های شناخته شده بازار بروید. دوربین مداربسته زدویو دارای انواع دوربین تحت شبکه ZVIEW ، دوربین AHD زدویو و همچنین دوربین های آنالوگ ZVIEW می باشند. دوربین مداربسته Megavision دارای انواع دوربین تحت شبکه Megavision و دوربین AHD مگاویژن و همچنین دوربین های آنالوگ Megavision می باشند.

http://computermagazine.irاین دوربین‌ها گزینه مناسبی برای نصب در نقاط ورودی و خروجی مکان‌هایی است که نور زیادی ندارند و هنگام خروج از محیط ممکن است کیفیت نور کم شود. فلیر یکی دیگر از برندهای برتر دوربین‌ مداربسته است.مهم‌ترین تفاوتی که این برند در مقایسه با نمونه‌های مشابه دارد در ساخت دوربین‌های حرارتی است. به‌طوری که امکان مشاهده اجسام در تاریکی متعلق یا هوای مه‌آلود نیز وجود دارد.

۸) چگونه می توان پی برد برند یک دوربین معتبر است؟

به منظور خرید دوربین مداربسته بوش آلمان و اطلاع از قیمت دوربین بوش می توانید با کارشناسان ما در مرکز دوربین مداربسته ایران تماس حاصل نمایید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی دوربین مداربسته ایرانی که توسط شرکت پارندسیستم با نام تجاری پرکسیس تولید و گارانتی میشود بپردازیم. دوربین مداربسته ایرانی، مانند هر محصول ایرانی دیگری در صورتی که از کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد؛ می تواند با نمونه های خارجی خود جایگزین شود. دوربین مداربسته راینهولد دارای انواع دوربین تحت شبکه راینهولد ، دوربین AHD راینهولد و همچنین دوربین های آنالوگ Rein Hold می باشند. دوربین مداربسته HUVIRON دارای انواع دوربین تحت شبکه HUVIRON ، دوربین AHD هوایرون و همچنین دوربین های آنالوگ HUVIRON می باشند.

برند های دوربین مداربسته در ایران

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار