خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 26 بهمن | xenoncctv

دوربین های امنیتی در فضای باز برای استفاده در خارج از خانه شما طراحی شده اند. متوجه خواهید شد که آنها در برابر آب و هوا مقاوم هستند تا در برابر باران، آفتاب، گرد و غبار و برف مقاومت کنند. علاوه بر این، این نوع دوربین‌ها معمولا وضوح بهتری دارند تا بتوانید جزئیات ویدیو را ببینید.

http://computermagazine.ir

این مجله خبری دوربین مداربسته زنون ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد . کاهش نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد. این تکنولوژی کل تصویر را پردازش کرده و عکسی باکیفیت و واضح را ارائه می‌دهد. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و …

اینها معمولاً دوربین های مدار بسته سیمی هستند که برای نظارت بر فعالیت های داخل خانه یا محل کار طراحی شده اند. دوربین های سیمی توسط یک کابل کواکسیال یا اترنت به یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال متصل می شوند. سیستم‌های دوربین مداربسته خانگی را نیز می‌توان بر اساس گزینه‌های اتصال و برق آن‌ها دسته‌بندی کرد.

فروشگاه اینترنتی کارپیما | خرید انواع دوربین مداربسته * پکیج دوربین مداربسته * دوربین مداربسته بیسیم*دزدگیر اماکن*ردیاب خودرو

کنترل از راه دور نیز ویژگی است که می تواند در دوربین های مداربسته کاربرد داشته باشد و از طریق این ویژگی دیگر نیاز نیست نقاط کور را به صورت دستی تنظیم کنید. خرید دوربین مداربسته به مانند هر نوع تجهزات دیگری نیازمند رعایت نکاتی است که باید در نظر بگیرید. یک دوربین مداربسته مناسب می تواند خطر سرقت از منزل یا محل کار تا حد زیادی کاهش دهد و به عنوان شاهد علیه سارق عمل کند.

دوربین مداربسته دومگاپیکسل داهواDH-HAC-T1A21P

این دوربین ها مناسب فضاهای داخلی هستند و به دلیل داشتن فاصله کانونی ثابت و دید در شب پایین، هزینه بالایی ندارند. دوربین های مکعبی رایج ترین انواع دوربین مداربسته برای سیستم های بی سیم هستند. استفاده از دوربین مدار بسته مکعبی به شما این امکان را می دهد تا در مخارج خود صرفه جویی نمایید. دوربین مدار بسته مکعبی معمولا زاویه دید مناسبی دارد و می تواند برای نظارت بر فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد. جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید.

  • با پوشش خیابان ها و ورودی های اصلی به وسیله دوربین مدار بسته علاوه بر پوشش تصویری در خارج از ساختمان و پیش از امکان وقوع جرم اسباب بازدارندگی نیز فراهم می شود و خاطیان با دانستن پوشش دوربین های امنیتی و نظارتی از جرم های احتمالی صرف نظر می کنند.
  • کیفیت بالای این دوربین ها به دلیل استفاده از کابل های شبکه CAT5 و CAT6 می باشد که همین امر قیمت دوربین مداربسته IP را بالا می برد.
  • با یک نرم افزار تلفن همراه می توانید فیلم های ویدیویی را در یک زمان واقعی بررسی کنید و از راه دور دوربین ها را به حرکت در آورید و یا حتی از بلندگوی دوربین ها صحبت کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار