خرید و فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم ، AHD و دزدگیر اماکن | xenoncctv

این دوربین ها نسل اولیه دوربین مدار بسته می باشند که برای دریافت و ارسال اطلاعات تصویر و صدا از سیگنال آنالوگ استفاده می کنند. دوربین مداربسته با وضوح بالاتری که عمدتاً در مؤسسات پرخطر مانند بانک‌ها و کازینوها استفاده می‌شوند. این برای گرفتن یک تصویر خوب از هر کسی است که برای حفظ امنیت بالا و حداکثر ایمنی وارد و خارج می شود.

معرفی چند نمونه از دوربین مدار بسته آنالوگ

ارتباط مجله خبری دوربین مداربسته زنون های مداربسته بیسیم از طریق ip بسیار مطمئن تر و امن تر است. برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند. ضمن اینکه ارتباط بیسیم دیجیتال و تحت شبکه بدون افت کیفیت تصویر و صداست و امواج نویز بر کیفیت تصویر بی تاثیر است. بسیاری از دوربین ها ممکن است تنها در روز و وجود نور قادر به دریافت و ثبت تصاویر باشند حال ان که بسیاری از سرقت ها در شب اتفاق افتاده و سارقین از عدم وجود نور برای دیده نشدن ود استفاده می کنند. در این گونه مواقع نیاز است تا افراد از دوربین های مداربسته دید در شب استفاده نمایند.

مدل زمین واره چیست؟

همکاران فروشنده و مشتریان با مطالعه راهنمای فروش در سیستم چند فروشندگی کیهان شاپ و راهنمای خرید اینترنتی جدیدترین کالاها، قادر به ارایه و یا دسترسی به مجموعه‌ای عظیم از محصولات با کیفیت بالا و با امکان تعویض و مرجوعی آسان خواهند بود. در این مناطق امکان کابل کشی برای اتصال دوربین‌ها به مرکز کنترل و سیستم ضبط و پردازش تصاویر وجود ندارد. از اینرو، تجهیزات شبکه کابلی برای این سیستم‌ها قابل استفاده نیستند. بنابراین، در این سیستم‌ها از تجهیزات شبکه بیسیم و تجهیزات ماهواره‌ای از قبیل رادیو آنتن وایرلس برای ارتباطات داده‌ای و انتقال تصاویر دوربین‌ها استفاده می‌شود. فروش دوربین مخفی کوچک و خرید کوچکترین دوربین مدار بسته ریز برای جاسوسی غیرقانونی است. اغلب محصولات این عکس غیر قانونی هستند و امکان خرید و فروش قانونی آنها وجود ندارد.

  • دوربین دام بهترین دوربین مداربسته برای استفاده در منازل می باشد زیرا در صورت نصب در زاویه و ارتفاع مناسب، تصاویری بدون نقطه کور در اختیار شما می گذارد و هم با ابعاد کوچکی که دارد توجه کمی را به خود جلب می کند.
  • انواع تکنولوژیHD در دوربین از برندهای مختلف وجود دارند(AHD ،HDTVI ،HDCVI و HDSDI).
  • دوربین ها به طور استراتژیک در جای خود قرار می گیرند، بنابراین شما می توانید مناطق خاصی از خانه و شرکت که اهمیت بیشتری دارند را به این سیستم مجهز کنید.
  • این اطلاعات شامل تعداد حدودی دوربین های مورد نیاز، نوع سیستم مداربسته انتخابی، برند مورد نظر و حدودی از کیفیت آن است.
  • دوربین مدار بسته AL یا هوش مصنوعی نوعی پیشرفته ای است که به سنسورهای مختلفی مجهز می باشد و می تواند انسان، حیواناتو غیره را شناسایی کند.
  • اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود.

این دوربین‌ها اکثرا ضد آب بوده و دارای دید در شب قوی‌تری نسبت به دوربین‌های دام می‌باشند. در صنایع شیمیایی و رآکتورهای هسته ای این مورد به وفور دیده می شود و نیاز است تا از دوربین هایی استفاده شود که نسبت به حرارت های بالا و مواد شیمیایی مختلف مقاومت بالایی داشته باشند. در بسیاری از مواقع جرائمی مانند سرقت مدارک و یا جا به جایی اسناد مختلف در ادارات مختلف صورت می گیرد که برای جلوگیری از این موارد نیاز است فردی به کنترل آن بپردازد. در این گونه مواقع استفاده از انواع دوربین مدار بسته بهترین گزینه به شمار رفته و مدیر شرکت می تواند با نصب دوربین در بخش های مختلف، تصاویر دریافت را در مانیتور خود مشاهده نموده و از موارد این چنینی آگاه باشد.

فروش ویژه محصولات

ضمنا شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به لینک محصول که در جدول روبه‌روی هر دوربین قرار گرفته مراجعه کنید. تا از مشخصات کامل، نقد و بررسی و مقایسه آنها با سایر محصولات دیگر را مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین AHD به لینک مورد نظر مراجعه کنید، که به طور کامل و جامع در مورد این نوع دوربین آنالوگ صحبت شده است. از دیگر انواع دوربین‌های مدار بسته آنالوگ نیز می‌توان به HDTVI، HDSDI و HDCVI اشاره کرد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار