خرید ویدئو وال مشخصات و قیمت ویدئو وال شرکت مهندسی نوآوران تحقیق | asilight

جذب مشتری به درون مراکز تجاری با استفاده از کلیپ های تبلیغاتی برند های معروف و … با توجه به توضیحات بالا این مدل برای مصارف بسیار خاص استفاده میشه که میزان خطوط Bezel در اون‌ها اهمیت داشته باشه در غیر این صورت استفاده از LCD VIDEO WALL و LED WALL هم میتونه انتخاب مناسبی برای شما باشه. با نمایشگر های تبلیغاتی می توان با سرعت و بازدهی بالا کمپین های تخفیفی ( تخفیفات جمعه سیاه ، عید نورزو ، شب یلدا و … ) را به اطلاع مشتریان بالقوه رساند. برق مصرفی تلوزیون های شهری ناچیز است و در به روزرسانی های بعدی کمتر هم می شود.

مانیتورهای صنعتی سامسونگ

و بستری را فراهم نموده است که هر دو طرف بتوانند در یک فضای امن مجازی اقدام به معامله تابلو ها و سایر فضاهای تبلیغاتی موجود در سراسر کشور نمایند. برخلاف سایر رسانه های محیطی ، متن و تصویر در این نوع تبلیغات متحرک است . سازه تلوزیون های تبلیغاتی به راحتی قابل حمل است و نصب آن ها به آسانی صورت می گیرد. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. ای دیتا متخصص تولید هارد های اکسترنالی است که با طراحی جذاب، وزن سبک و پوشش عالی و ضد آبی که دارند بتوانند خیال مشتری را بابت امن بودن جای بک آپ دیتا هایشان راحت کنند. استفاده از مطالب این وبسایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به همین دلیل از نظر ابعاد و بزرگی نمایش تصاویر برتری به طور کامل ویدئو وال با ویدئو وال‌هاست. اما ویدئو وال ها به دلیل قابلیت پخش نمایش یکپارچه از چندین مانیتور تشکیل شده که یک تصویر عریض واحد را نمایش میدهد، همچنین میتوان از هر مانیتور برای نمایش همزمان چند تصویر یا ویدئو استفاده کرد. با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد. با توجه به اینکه تلویزیونهای خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند، برند های شاخص تولید کننده سیستمهای تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده اند.

  • توجه به اندازه صفحه نمایش اهمیت زیادی دارد و باید به نحوی باشد که از دور به راحتی قابل مشاهده باشد .
  • فناوری تلویزیون شهری به گونه‌ای است که این دستگاه امکان پخش تصاویر و فیلم‌ها را با بالاترین کیفیت ممکن خواهد داشت.
  • تلویزیون های تبلیغاتی قابلیت اتصال به همه دستگاه های دیجیتال ، نظیر گوشی موبایل ، لب تاب و تب لت و غیره را دارند.
  • اتاق‌های کنترل برای آگاهی از وضعیت پخش تصاویر و به منظور تسهیل در تصمیم‌گیری سریع و دقیق ساخته شده‌اند، بنابراین زمان کار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
  • در نتیجه این معضل، حفاظت از سرمایه‌ اغلب هنگام ارزیابی گزینه‌های مختلف وال نادیده گرفته می‌شود.
  • شرکت پارسی الکترونیک از سال ۱۳۸۵ با جمعی از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف پا به عرصه تولید در زمینه تلویزیون های شهری و ویدیو وال نمود.

بنابراین ، مانند سایر ارائه دهندگان خدمات پیشرو ، هر مشاغل می توانند از این سیستم برای بهبود نمرات رضایت مشتری خود استفاده کنند. صنایع استفاده کننده از ویدئو وال شامل شرکت های بزرگ ، بیمارستان ها ، خرده فروشان ، دفاتر دولتی ، کلیساها ، مدارس و پذیرش هتل ها و غیره است. ویدیو وال برای استفاده طولانی مدت طراحی شده و اقدامات ویژه ای برای دوام آنها طراحی شده که بتواند بهینه عمل کند. ویدئو وال در برابر نور مستقیم، گرد و غبار، گرما و حرارت تا ۶۰ درجه سانتی گراد مقاوم است.

کاربرد های ویدئو وال

به عبارتی تلویزیون شهری قابلیت پشتیبانی از طیف رنگی را دارد و به دلیل تکنولوژی بکار رفته در آن توان پخش تصاویر را خواهد داشت. با اینکه ریشه این دو محصول در اصل یکی هستند و شباهت‌هایی از نظر ساختاری با هم دارند، اما از نظر فنی تفاوت‌های زیادی با هم دارند. ما در ادامه می‌خواهیم تفاوت‌های بین این دو را بررسی کنیم تا بدانیم کدام یک از این محصولات گزینه مناسب‌تری برای استفاده ما خواهند بود. ویدئو وال یک نمایشگر در سایزهای متنوع با تکنولوژی های LCD , DLP , LED است که، قابلیت استفاده به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته را فراهم می نماید. تصویر یکپارچه (بدون فاصله بین نمایشگرها)، طول عمر و کیفیت بالا، مصرف برق کم و قابلیت ایجاد تصاویر در ابعاد مختلف، این محصول را از نسل های قبلی خود متفاوت کرده است. امکان نمایش تصاویر از ورودی های مختلف و همچنین قابلیت نمایش همزمان چند تصویر با چیدمان دلخواه از دیگر توانمندی های ویدئو وال می باشد.

روش برای بالا بردن امنیت اکانت Gmail (جیمیل) + ویدیو

خرید ویدئو وال مشخصات و قیمت ویدئو وال شرکت مهندسی نوآوران تحقیق | asilight
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار