خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | xenoncctv

از انواع دوربین مداربسته بولت دید در شب در محوطه‌های داخلی بزرگ، سوله‌ها، کارگاه‌ها، سالن‌ها، و محوطه‌های نه چندان وسیع بیرونی استفاده می‌شود. برای اماکن مختلف و کاربردهای گوناگون از انواع دوربین های مدار بسته با امکانات و کیفیت‌های متفاوت استفاده می‌شود. این تجهیزات، از سیستم آنالوگ، اچ دی و یا تحت شبکه برخوردارند و در انواع ارزان قیمت خانگی، گرانقیمت صنعتی، و یا حرفه‌ای با قابلیت‌های ویژه در بازار عرضه می‌شوند.

  • یکی از نکات منفی دوربین‌های مادون‌قرمز، این است که در طول زمان به‌طور مداوم می‌درخشند.
  • می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد.
  • همچنین به دلیل اینکه این نوع دوربین از فرمت فشرده‌سازی تصاویر استفاده نمی‌کند، تصاویر با کیفیت مطلوبی دریافت می‌شوند.
  • در حمل و نقل برای جلوگیری از بروز حوادثی در خارج از دید، از دوربین مداربسته استفاده میشود.
  • فیلم‌های دوربین مداربسته در صورت نصب مناسب، به‌راحتی به حل جرائم کمک می‌کنند.
دوربین‌های مداربسته در انواع، ویژگی‌ها، سبک‌ها، طرح‌ها و همه اینها متفاوت هستند. نکته‌ای که به ذهن ما می‌رسد تعداد انواع آنها برای نصب دوربین مداربسته است. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود. بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید. دوربین بولت به دو نوع دوربین بولت تحت شبکه و دوربین بولت آنالوگ تقسیم می شود.

دوربین مداربسته آنالوگ

نوعی از انواع دوربین‌های مداربسته که ارتباط بین دوربین و دی وی آر در بستر آنالوگ و با کابل RG59 (آنتنی) است. این سیستم به صورت مختصر یک سیستم مداربسته ساده و ارزان برای کاربری‌های غیر حرفه‌ای و غیر ضروری است. بیمارستان و مراکز درمانی از جمله مکان هایی هستند که دارای رفت و آمد زیادی می باشد. بیماران با مشکلات مختلف وارد بیمارستان ها می شوند و تحت درمان قرار می گیرند. نیاز است تا وضعیت این بیماران توسط دوربین های مداربسته کنترل گردد چرا که در صورت سهل انگاری در این کار ممکن است حوادث ناگواری اتفاق بیفتد.

دوربین 5 مگا پیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-ITPFS

در دوربین های IP یا همان تحت شبکه دستگاه ذخیره کننده اطلاعات و تصاویر NVR است . کیفیت بالای تصویر، قابلیت های هوشمند و پردازش تصویر این نوع دوربین ها جایگاه خوبی را برای سیستم های مداربسته تحت شبکه ایجاد کرده است. با این وجود قیمت بالا و کاربرد در موارد خاص و حرفه ای بخشی از مشتریان، خریداران واقعی این گروه از دوربین ها هستند.

از این مجله خبری دوربین مداربسته زنون برای موارد خاص که نیاز به انجام مکالمه هم هست استفاده می‌شود. دوربین‌های مینیمال هم به نام دوربین مخفی شناخته می‌شوند و بدنه آنها بسیار کوچک است و می‌توان آن را طوری جاسازی کرد که محل نصب آن قابل تشخیص نباشد. دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد. قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار