بهترین لپ تاپ بازار لیست بهترین مدل لپتاپ های جهان موجود در بازار ایران پلازا

اگر شما هم به این سری علاقه دارید و نمی‌خواهید بیش از 35 میلیون برای خرید لپ تاپ گیمینگ هزینه کنید، مدل ROG Strix G15 G513IE-AA بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این لپ تاپ از یک پردازنده Ryzen H استفاده شده که در کنار 16 گیگ حافظه رم DDR4 مشغول به کار است. با وجود چنین شرایطی لپ تاپ هیچ مشکلی برای پردازش‌های سنگین نخواهد داشت. جالب است بدانید که لنوو لپ تاپ‌های آیدیا پد گیمینگ 3 را فقط به CPU اینتل Core i5 عرضه نمی‌کند.

هنگامی‌که پردازنده به دنبال داده‌ای برای انجام یک عملیات است، ابتدا سعی می‌کند آن را در حافظه پنهان L1 پیدا کند. این پردازنده‌ها کارایی بالایی برای تولید محتوا و بازی پیشرفته ارائه می‌دهند. این سری از پردازنده‌ها توسط شرکت AMD تولید شده و از Ryzen 3 تا Ryzen 9 را شامل می‌شود. این سری از پردازنده‌ها توسط کمپانی اینتل تولید شده و از Core i3 تا Core i9 را در بر می‌گیرد.

اگر به دنبال خرید لب تاب حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی هستید و بیشتر از 30 میلیون تومان نمی توانید هزینه کنید ، بهترین لپ تاپ اچ پی Pavilion 15-dk0056wm بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است. برای کارهای صنعتی ، بهترین لپ تاپ گیمینگ را می توانید در لیست قیمت تا 20 میلیون تومان مشاهده کنید. برای انتخاب بهترین لپ تاپ صنعتی سعی کنید سیستمی را انتخاب کنید که به ظرفیت ذخیره سازی بالا و پردازنده قدرتمندتر مجهز شده باشد. در نظر داشته باشید که برای خرید قطعات کامپیوتر هیچ‌گاه همیشه گران‌ترین مدل، بهترین آن نیست.

  • همچنین این پردازنده با یک رم 16 گیگابایتی و گرافیک RTX 3050ti همراه شده تا Legion 5-PB شما را تجربه خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ برساند.
  • از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ میان رده می‌توانیم به برخورداری از پردازنده گرافیکی MX350 اشاره کنیم.
  • با توجه به شغل و پروژه هر فرد لپ تاپ‌های مختلف می‌توانند کاربرد متفاوتی داشته باشند.
به همین دلیل شاید اندکی نصب بازی‌های گرافیکی حجیم برای بهترین لپ تاپ مخصوص حسابداری شما مشکل شود. صفحه نمایش نیز دارای رزولوشن FHD است و مانند مدل قبلی پوشش مات دارد. همچنین باید بدانید مدل Legion 5-PB دارای طراحی کامل مشابه با نسخه JD بوده و فقط از نظر پردازنده و حافظه داخلی متفاوت است.

لپ‌تاپ گیمینگ لنوو مدل لیجن ۵ یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ میان‌رده (تا ۳۰ میلیون تومان) است. در این مطلب بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان موجود در بازار فعلی ایران را معرفی کردیم. لپ تاپ های معرفی شده جزء بهترین لپ تاپ ها هستند و به راحتی می‌توانند نیازهای روزمره دانشجویان، مهندسان و گیمرهای سطح ابتدایی و متوسط را برطرف کنند. با این وجود اگر به دنبال عملکرد قوی‌تر در لپ تاپ هستید، بهتر است به گزینه‌های قیمتی بالاتر از این حد نیز فکر کنید. لپ تاپ اچ پی مدل HP Omen 16 b-0002tx از لپ تاپ های دارای پردازنده Core i5 و یکی از بهترین لپ تاپ های مقرون به صرفه متعلق به کمپانی HP است.

از این جهت مثلا یک مدل لپ تاپ با مشخصات یکسان در ایران و خارج از ایران به ندرت یافت می‌شود، و از این نظر با تنوع بسیار زیادی روبه رو هستیم که پیشنهاد خرید دادن برای لپ تاپ را دشوار می‌کند. اخیرا به دلیل افزایش لجام گسیخته قیمت قطعات کامپیوتر دسکتاپ، بار دیگر تهیه لپ تاپ از هر لحاظ به صرفه تر شده و برای عموم مردم قابل دسترس تر است. در این مقاله راهنمای خرید لپ تاپ اداری و خانگی با بودجه‌‌های مختلف تلاش خواهیم کرد چند مدل مختلف اما جالب توجه را خدمت شما معرفی کنیم. برای پردازش‌های گرافیکی سرعت بالا (مانند بازی)، شما به رم اختصاصی پردازنده گرافیکی در لپ تاپ خود نیاز دارید. بنابراین، اگر قصد تهیه بهترین لپ تاپ ایسوس را دارید، این موارد را نیز مدنظر داشته باشید. با استفاده از بهترین لپ تاپ می توانید چیزهای زیادی در مورد آن بیاموزید.

ASUS ROG Strix G513RW Ryzen 9-6900HX 16GB-1TB SSD-8GB RTX 3070TI

بهترین لپ تاپ بازار لیست بهترین مدل لپتاپ های جهان موجود در بازار ایران پلازا

البته این قدرت، ارزان به دست نمی‌آید؛ یعنی اگر پایین بودن قیمت لپ تاپ برایتان مهم است بهتر است به فکر لپ تاپ گیمینگ نباشید. خرید لپ تاپ با توجه به وجود انتخاب‌های زیاد، امروزه نیاز به دانش و آگاهی نسبی دارد. بسیاری از افراد در بین تمام نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ تنها قیمت لپ تاپ را مورد توجه قرار می‌دهند.

پاک کردن اطلاعات لپ تاپ یا کامپیوتر

این لپ تاپ بهترین گزینه برای افرادی است که از گزینه های زیر 10 میلیون تومان نا امید شدند و بودجه زیادی نیز ندارند. این لپ تاپ لنوو از سخت افزار بسیار خوبی بهرمند می باشد که در در رنج قیمت خود بسیار گزینه مناسب برای افرادی که بودجه کمی دارند می باشد. اگر قصد خرید بهترین مدل لپ تاپ در این بازه قیمتی را دارید لپ تاپ 15 اینچی لنوو قطعا بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است. این لپ تاپ بر خلاف قیمت پایینش در این بازه قیمتی از مشخصات خوبی برخودار است و از لحاظ توان پردازشی و قدرت جز برترین ها می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار