بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخلی | xenoncctv

دوربین no name مدل ۶۴DMF۳۸ را می توانید از فروشگاه آقای دوربین خریداری نمایید. در حقیقت در دوربین های آنالوگ، امواج آناالوگ هستند که وظیفه انتقال صدا و تصویر را بر عهده دارند. دوربین های بسیار قوی تحت شبکه پاناسونیک، هیچ جایی برای دوربین های آنالوگ باقی نگذاشته اند. یعنی ظاهر گنبدی شکل دوربین دام، دید 360 درجه برای کاربران فراهم می کند.

انواع دوربین مداربسته برای منزل

در این خصوص می توانید از سنسورهای لرزشی در داخل کاور دوربین استفاده نمایید و آن را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر وصل کنید. و همچنین در این مقاله سعی کردیم که به این سوال جواب بدهیم علاوه بر این چندین ویدئو در این مورد تهیه و در این مقاله قرار داده ایم. انواع مختلفی دارد و در کفیت‌های ۲، ۳، ۴، ۵، ۸ مگاپیکسل تولید می‌شود. به زبان ساده، این بدان معنی است که تا زمانی که با به روزرسانی برنامه ها و دستگاه ها آشنا هستید، نباید از هک شدن از طریق آسیب پذیری های نرم‌افزاری یا سیستم‌عامل ترس داشته باشید.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: 8. دوربین امنیتی Blink

مجله خبری دوربین مداربسته زنون های تحت شبکه یا دیجیتال یا IP، امواج دیجیتال را انتقال می دهند و به نحوی نسل جدید دوربین های مداربسته محسوب می شوند. با توجه به جدید بودن دوربین مداربسته اکسیس، کار کردن با این محصول کمی دشوارتر از باقی دوربین ها است. تمرکز هولدینگ پاناسونیک در حوزه دوربین های مداربسته، طراحی و تولید دوربین های تحت شبکه می باشد. شرکت چینی یونی ویو در تولید دوربین های مداربسته با امنیت بالا شناخته شده است. بهترین دوربین های مداربسته مناسب فضاهای خارجی و باز، دوربین های بولت می باشند.

دوربین مداربسته برند هایک ویژن (Hikvision)

هکرها با جاسوسی از مردم یا استفاده از ویژگی‌های گفتگوی دوطرفه با کودکان در اتاق‌هایشان خبرساز شده‌اند.بله، دوربین های امنیتی شما می‌توانند هک شوند، اما بستگی به آسیب‌پذیری دستگاه های شما دارد. دوربین Nest Cam Outdoor و نمای قناری را به عنوان مثال در نظر بگیرید. Wyze برخی از مشتریان خود را در سال 2021 ناامید کرد، زیرا دوربین‌های مضحک آن کمی ارزان‌تر شدند. اما Wyze Cam با قیمت 36 دلار، که ما امتیاز 8.5 را به آن دادیم، همچنان یک دوربین عالی امنیتی مقرون به‌صرفه است. دوربین ۱۰۰ دلاری Google Nest Cam (سیمی) نه تنها مقرون به صرفه ترین دوربین Nest تاکنون است، بلکه مورد علاقه ما نیز از این برند است.

  • برند هایک ویژن یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد.
  • این سنسور نور را به سیگنال الکتریکی تبدیل کرده و سپس آن را به صورت سیگنال‌های ویدئویی روی صفحه ضبط و یا به نمایش می‌گذارد.
  • در حقیقت این سنسورها بخش مهمی از دوربین‌های امنیتی هوشمند به حساب می‌آیند که هرگونه صدا و حرکت غیر عادی را از طریق پیامک به شما اطلاع می‌دهند.
  • در نتیجه بهترین دوربین مداربسته، دوربینی است که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند کیفیت و رزولوشن بالا، نصب و راه اندازی آسان و سنسورهای صوتی و حرکتی باشد.
خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی. سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار