بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | xenoncctv

بنابراین باید در ایمن سازی این بخش از منزل خود، با دقت عمل کنید و نصب دوربین با زاویه مناسب را فراموش نکنید. شرکت هامر بطور تخصصی در زمینه دوربین های تحت شبکه فعالیت دارد که همین امر سبب افزایش قیمت محصولات هامر شده است. برند ژاپنی و محبوب پاناسونیک با ارائه محصولات صوتی-تصویری، قادر به جلب رضایت کاربران بیشماری بوده است. این دوربین ها به دلیل ظاهر گنبدی شکل به این نام معروف هستند که همین امر، میدان دید بالایی در اختیار کاربران قرار می دهد. بسیاری از دوربین‌ها دارای تشخیص چهره افراد هستند که بین انواع مختلف حرکت افراد، حیوانات، اتومبیل‌ها و اجسام بی جان تفاوت قائل می‌شوند. در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است.

http://computermagazine.ir

معمولا تجهیزات مورد استفاده در محیط‌های صنعتی با تجهیزاتی که در سایر مناطق استفاده می‌شوند کمی متفاوت است. سیستم‌های نظارت تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها اصطلاحا دوربین مدار بسته صنعتی نیاز دارند. از دیگر ویژگی‌هایی که در هنگام خرید دوربین مدار بسته لازم است به آن‌ها توجه کنید، می‌توان به پشتیبانی از فناوری HDR، امکان چرخ Pan و Tilt، میدان دید و قابلیت ضبط صدا اشاره کرد. دوربین های مداربسته هایک ویژن انواع متفاوتی دارند که هر یک با توجه به سال تولید و ویژگی ها قیمت خاصی دارد. اصلی ترین عامل در تعیین قیمت بهترین دوربین مداربسته برای منزل، برند دوربین و تعداد دوربین است.

4.نویزهای الکترومغناطیس در محیط

UPS مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. اما تصاویری که در شب توسط دوربین های مداربسته پاناسونیک روی مانیتور نمایش داده می شد ، معمولا همراه با برفک هایی بود و از طرفی تصویر کیفیت و شفاویت مورد نیاز را نداشت . اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود. شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده .

  • اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد.
  • اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند.
  • استفاده ازسنسور مایکرو ویو.این سنسور طوری عمل می کند که به محض نزدیک شدن سارق به دوربین مداربسته آلارم می زند.
  • در واقع در دوربین های آنالوگ امواج آنالوگ وظیفه انتقال صدا و تصویر را بر عهده دارند.
  • از ویژگی‌ های محصولات این شرکت می‌ توان به نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی اشاره داشت.

لذا اگر نیاز به مشاوره و بازدید رایگان داشتید میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید. برند ال جی در ساخت لوازم خانگی از محبوب‌ترین برند‌های شناخته شده جهان می‌باشد. این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند. اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا به دنبال یک سیستم حرفه ای نصب شده هستید یا یک سیستم امنیتی. زنگ 150 دلاری Arlo Video Doorbell، که ما امتیاز بررسی آن را 8.5 دادیم، چیزهای زیادی دارد. در حالی که 130 دلار ارزان نیست، اما مقرون به صرفه‌تر از سایر زنگ‌های هوشمند دیگری است.

دوربین مداربسته بولت (Bullet)

دوربین امنیتی Floodlight با قیمت 179 دلار، بسیاری از فناوری Swann را به نمایش می‌گذارد. دوربین 1080p دارای لنز 125 درجه، دید در شب رنگی، سنسور حرارت، مکالمه دو طرفه، آژیر و پروژکتور حرکتی با دیمر است. دوربین امنیتی Lorex با محفظه‌های فلزی سنگین و سیم های برق محافظت می‌شوند. دوربین های Lorex همچنین دارای قابلیت پخش صدای دو طرفه است و از وسعت دید بالا (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم را پشتیبانی می‌کند. دوربین های مداربسته های لوک کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار