بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته : دوربین مداربسته | xenoncctv

اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود. شرایط محیط‌ های صنعتی خاص هستند که با شناخت آن می‌توان به طراحی بهینه و مناسب یک سیستم نظارت تصویری دست یافت. تفاوت‌های فیزیکی مشهودی بین یک محیط صنعتی و یک محیط اداری و یا مسکونی وجود دارد که در اینجا به چند مورد تاثیر گذار آنها اشاره خواهیم کرد. مکان مناسب نصب دوربین باید به نحوی باشد که همه ی زوایا و نقاط محیط مورد نظر را کاملاً پوشش دهد. DVR دستگاهی برای ضبط و انتقال تصاویر دوربین های آنالوگ می باشد، که برای آشنایی کامل شما را به مطالعه تفاوت dvr و nvr دعوت می کنیم. برای این منظور به دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال یا DVR نیاز خواهید داشت.

علت روشن نشدن لپ تاپ دل چیست + راهکارهای مهم

البته یکی از ایرادات این محصول مجله خبری دوربین مداربسته زنوناتی کم و البته قیمت بالاست که از ضعف های سامسونگ به حساب می آید. که با ارائه محصولات حرفه ای، قابل اطمینان و پیشرفته محصولات و خدمات تلاش می کند تا دنیا را ایمن سازد. در این راستا اختراع معروف این شرکتفناوری ، به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است. یا هم ایمیل خودتون رو واسمون بفرستین تا همین الان لیست قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم. ما در مورد برند اکسوم در این مقاله توضیح دادیم که میتونین این مقاله رو از این جا بخونین.

http://computermagazine.ir

ساعات کاری فروشگاه اینترنتی مگادید در طول ایام هفته از ساعت 9 الی 20 میباشد. پس برای کسب اطلاع در این زمینه با ما در وب سایت هایک ویژن تهران همراه باشید. دوربین ها مجاز به نصب در یک منطقه خصوصی از یک محل کار که مردم انتظار حفظ حریم خصوصی کامل را دارند، نمی باشد به عنوان مثال، مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی یا رختکن باید دارای حریم خصوصی کامل باشند. 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند.

دوربین مداربسته بی سیم تحت شبکه مدل WarmLight V380 Pro

مشتریان محترم به راحتی می توانند این محصولات را با قیمت رسمی که از طرف شرکت اصلی اعلام می شود، از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران خریداری نمایند. برای مشاهده جدیدترین محصولات هوشمند، از وبسایت رسمی هایک ویژن دیدن نمایید. مگادید مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی دوربین های مداربسته با برند داهوا در ایران است. این برند در حال حاضر دوربین‌ های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده و تمرکز خود را بیشتر روی تولید دوربین‌ های مداربسته تحت شبکه گذاشته است. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی که سیستم‌ های نظارتی باید داشته باشند، کیفیت تصویر اولیه می‌ باشد.

  • بدنه دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P از نوع پلاستیک بوده، اما استفاده از کیس فایبرگلاس موجب شده است که این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه مقاومت خوبی در برابر آسیب و اتفاقاتی مانند باران و وزش باد از خود نشان دهد.
  • کمترین میزان مقاومت استاندارد مربوط به IK00 و بیشترین مقاومت در این استاندارد مربوط به IK10 است.
  • گزینه‌های زنگ درب تصویری سیمی و بی‌سیم نیز در مجموعه دوربین‌های امنیتی Nest وجود دارد.
  • برند یونی آرک نوع جدید محصولات برند یونی ویو است که به تازگی وارد رقابت با برندهای معتبر تجهیزات امنیتی و نظارتی شده است.
  • به گونه‌ ای که در بعضی از اداره‌ ها و شرکت‌ ها از آنها برای نظارت بر عملکرد کاربران نیز استفاده می‌ شود.
  • این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد.

سیستم دوربین امنیتی همچنین دارای یک طرح اشتراک فضای ذخیره سازی ابری رقابتی است که از 3 دلار در ماه شروع می‌شود. اگر هزینه ذخیره‌سازی ابری را پرداخت کنید، به ویژگی های پیشرفته ای مانند شناسایی افراد، حیوانات، وسایل نقلیه و بسته های سفارشی برای نظارت تصویری دوربین در فضای باز خود دسترسی خواهید داشت. پاناسونیک نیز از برندهای ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد. این برند در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد.

سوالات متداول دوربین های امنیتی خانگی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار