بهترین برند های دوربین مداربسته کدامند؟ لن تصویر | xenoncctv

دومین برندی که در لیست بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته قرار می گیرد، دی ام اس dms است. این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های ایرانی فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته به حساب می آید، محصولاتش را همراه با یک سری ویژگی های کلیدی در بازار عرضه نموده است. به صورت کلی محصولات تولید شده توسط این برند نام گذاری ساده ای داشته و همراه با امکانات فوق العاده ای در بازار به فروش می رسند.

دوربین مداربسته ایرانی | بررسی کامل دوربین های ایرانی

همانطور که گفتیم اطلاع از پرمجله خبری دوربین مداربسته زنون‌ترین برندهای دوربین مداربسته یک ضرورت برای یافتن و انتخاب بهترین دوربین مداربستهبرای منزل و کسب و کار شماست. به همین دلیل ابتدا به معرفی 6 مدل برتر و پرفروش دوربین مداربسته در جهان خواهیم پرداخت. این شرکت از سال 1996 آغاز به کار نموده و در زمینه گسترش و پیشرفت تکنولوژی تحت شبکه فعالیت می کند.

http://computermagazine.irدوربین های مداربسته با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل تا 8 مگاپیکسل در بازار تجهیزات نظارت تصویری موجود هستند و قادر هستند تا تصاویر را به صورت واضح، با نور و شفافیت بالا در اختیار شما قرار دهد. شما با توجه به نوع پروژه خود می توانید یکی از دوربین های مداربسته متناسب را انتخاب کنید. دوربین های مداربسته پاناسونیک از دید قوی در شب برخوردار هستند و همچنین تصویربرداری با کیفیت ای در ۶۰ فریم بر ثانیه انجام می دهند. دوربین‌ها توانایی این را دارند تا تصاویر را با کیفیت واقعی برای شما مصرف کنندگان ثبت کنند.

  • جالب است که بدانید برند هایک ویژن در سال 2018 توانست رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص دهد.
  • یکی دیگر از برندهای معتبر و برتر دوربین های مداربسته می توان به سونی اشاره کرد همه ما با برند سونی آشنا هستیم لوازم خانگی های سونی گوشی های سونی و غیره همه اینها از شرکت تولید کننده سونی می باشد.
  • اگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد می‌کنیم.
  • در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند.
  • و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است.
دوربین بوش و به طور کلی دستگاه های پیشرفته نظارت ویدئویی که توسط این برند آلمانی تولید شده از بالاترین کیفیت ساخت برخوردارند و تنوع این محصولات سبب شده تا توجه کاربران بسیاری به این دوربین ها معطوف شود. طراحی بدنه زیبای این دستگاه ها و امکان استفاده از این محصولات در پروژه های مختلف باعث می شود تا این دوربین ها به گزینه بسیار ایده آلی برای کاربران تبدیل شود. یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته در جهان است. یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته است که انواع مختلفی از دوربین‌ها را تولید می‌کند.

بهترین مارک دوربین مداربسته

این شرکت در سال 2011 با پلتفرم N6 دستگاه DVR را تولید و روانه بازار کرد و برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. طی این دوره یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان دوربین های مداربسته شد. یکی دیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است. این مجموعه از زمانی که وارد عرضه تولید شد، به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات POE عمل کرد. اما به طوری رسمی از سال 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد. دوربین داهوا نیز یکی از برند‌ معتبر دوربین مدار بسته کشور چین می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ تأسیس و شروع به ساخت تجهیزات دوربین مدار بسته پرداخته است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار