بهترین برند های دوربین مداربسته کدامند؟ لن تصویر | xenoncctv

شرکت ژئوویژن از سال 1998 شروع به فعالیت کرده است و یکی از برندهای تایوانی در تولید تجهیزات نظارتی و از تولیدكنندگان حرفه‌ای و باسابقه سیستم‌های امنیتی در دنیا است. خیلی ممنون از پستی که جهت معرفی دوربین مدار بسته ایرانی در سایتتون قرار دادین. کدام یک از برند های اشاره شده را برای استفاده در پروژه های خود استفاده میکنید ! ؟ آیا تا به حال تجربه خاصی از استفاده دوربین های ایرانی مثل دوربین های مداربسته حارس، اکسوم، برایتون و ناظر داشته اید؟! شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند.

از جمله دیگر ویژگی‌های هایک ویژن، ارائه تصاویر با کیفیت بالا، استفاده از فناوری یادگیری عمیق و امکان تشخیص چهره و شناسایی وسیله نقلیه می‌باشد. پلکو در خیابان ها ، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها ،شهربازی ها و… قابل نصب و راه اندازی هستند. این شرکت هم در تولید دوربین های تحت شبکه و هم دوربین های آنالوگ فعالیت می کند. تشخیص حرکت و دوربین های بی سیم ، صدای دو طرفه ، آلارم و تشخیص آتش است که دوربین های مداربسته بوش را از بقیه دوربین ها جدا می کند.

  • انواع مارک دوربین مداربسته و انواع برندهای دوربین های مدار بسته موجود در بازار تجهیزات دوربین های مداربسته و سیستم های نظارتی ایران را در چندین مقاله حضور شما معرفی خواهیم کرد.
  • اما از مشکلات قابل تامل این برند دوربین مداربسته، می‌توان به حساسیت پایین نسبت به تحرک و ست نشدن با دستگاه‌های دیگر برندها اشاره کرد.
  • داهوا یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time در کشور چین آغاز به کار کرد.
  • نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.
  • داهوا نیز توسط شرکتی چینی تولید محصولات و خدمات نظارت تصویری با فناوری پیشرفته تولید می‌شود.
  • یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.
مطمئنا این مسئله می تواند امنیت ساختمان و محیط را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. برند هایلوک یکی دیگر از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که محصولات این برند در سال 2018 میلادی به وسیله ی کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین های مدار بسته ی هایلوک از لحاظ کیفتی دست کمی از محصولات اصلی برند هایک ویژن ندارند. تنهای نقطه ی تمایز این دو برند در متریال های به کار رفته ی آن می باشد.

دوربین مداربسته پاناسونیک

مجله خبری دوربین مداربسته زنون برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است. در نهایت شاید مهم ترین چیزی که بعد از خرید و استفاده از دوربین مدار بسته ایرانی برای شما حائز اهمیت است، خروجی تصاویر خوب و با کیفیت همراه با رضایتمندی شماست. اینکه شما از دوربین مداربسته ایرانی آنالوگ استفاده کنید یا IP بستگی به نیاز و محیط کاری شما دارد، که به نظر من بهتر است برای انتخاب دوربین مداربسته حتما از یک تیم فنی مشاوره بگیرید. برند بوش BOSCH را می توان به عنوان آخرین مورد از بهترین برند های دوربین مداربسته شناسایی کرد. به صورت کلی برند بوش یک برند آلمانی شناخته شده و معتبر به حساب می آید که محصولاتش را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در بازار عرضه می کند.

http://computermagazine.irدپارتمان شبکه و سیستم های امنیتی شرکت دیجی رانو ارائه دهنده راهکارهای ایمنی و امنیتی تحت شبکه IP و سیستم های نظارت تصویری HD و فروش بهترین محصولات دوربین مداربسته می باشد. با توجه به نظر کاربران و تجربه ما در حال حاضر دوربین های مداربسته اکسوم بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستند. شرکت فوژان فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی، سیستم های پلاک خوان و سیستم اعلام سرقت در ایران آغاز کرد.

دوربین مدار بسته پین هول

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار