بهترین برند های دوربین مداربسته کدامند؟ لن تصویر | xenoncctv

دوربین مداربسته تیاندی از نوع دوربین تحت شبکه تیاندی / دوربین تحت شبکه TIANDY می باشد. امروزه جعل و تقلب در بازار دوربین مداربسته ایران بیشتر از هر روز دیگری فعالین این صنف و همچنین مشتریان را به فکر و تعمل برده است. اینگونه از دوربین های مدار بسته برای کنترل تردد ها و بررسی جزئیات مورد استفاده قرار میگیرد.

مرکز دوربین مداربسته ایران

اینگونه مجله خبری دوربین مداربسته زنون ها همزمان علاوه بر ثبت تصاویر با کیفیت قابلیت ضبط صدا محیط را نیز دارد. چهره های خاص را می توان از قبل ثبت نام کرد تا هنگام شناسایی ، زنگ خطر ارسال شود مانند دزدان سابقه دار ، مجرمان تحت تعقیب و غیره. از داده های ثبت شده در گذشته می توان در سیستم امنیتی نظارت بر تشخیص چهره استفاده کرد. همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. این برند که در 180 کشور و منطقه در سراسر جهان استفاده می‌شود، راه‌حل‌ها و محصولات امنیتی را برای مشتریان بزرگی مانند نمایشگاه بین‌المللی واردات چین و المپیک ریو ارائه کرده است. برند سامسونگ در حوزه دوربین‌های مدار بسته از اولین‌ها برای گذاشتن قابلیت ضد آب و ضدغبار بر روی دوربین‌ها بود.

  • اگر نیاز دارید که یک فضای باز را پوشش بدهید لازم است از دوربین مداربسته بولت استفاده کنید.
  • شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد.
  • اگر مارک یا برند مذکور در ایران به صورت قانونی ثبت نشده باشند، از نظر قانونی یک برند یا مارک به حساب نمی آیند و اصطلاحا به اینگونه برندها، مارک های ساختگی و یا برندهای ساختگی می گوئیم.
  • یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته است که انواع مختلفی از دوربین‌ها را تولید می‌کند.
  • به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از انتخاب‌های خودتان را پاناسونیک در نظر بگیرید.
  • از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد.
در این راستا اختراع معروف این شرکتفناوری ، به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است. نمونه کارها مبتنی بر IP این برند، مقیاس‌پذیری را تضمین می‌کند و یکپارچگی را ساده می‌کند. فناوری مانیتورینگ مبتنی بر IP D-Link، به کاربران اجازه می‌دهد تا مشخص کننده‌های صدا و حرکت را بدون نیاز به سخت‌افزار و کابل اضافی در دوربین‌ها ادغام کنند. با 25 سال دانش و تجربه بی‌نظیر، نام Zicom اکنون مترادف با صنعت امنیت سایبری در جهان است. همین‌طور این برند مخاطبان هدف خود را در سراسر جهان بسیار گسترده کرده است.

http://computermagazine.ir

از طرفی خیلی راحت تر میتوانید نسبت به اصل یا غیر اصل بودن محصول آگاه شوید. با پیشرفت تکنولوژی در ایران مهندسین ما توانسته اند دوربین مداربسته ایرانی را تولید کنند که در مقایسه با دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است. امروزه با توجه به زیاد شدن کاربرد های دوربین های مداربسته تقاضا برای خرید دوربین مداربستهدر سطح کشور بالا رفته است. فناوری داهوا با ارائه حداکثر امنیت و حفاظت، تجربه‌ای مشتری محور را ارائه می‌کند. این برند طیف وسیعی از انواع بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه و PTZ با کیفیت و خدمات عالی را ارائه می‌کند. دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد .

معایب دوربین های برند پاناسونیک

همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم شده است . هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. D-Link با بیش از سه دهه تجربه شبکه، راه حل‌های نظارتی یکپارچه را با محصولات نظارت بر دوربین مداربسته و IP ارائه می‌دهد.

انواع مارک دوربین مداربسته:

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار