بهترین برند دوربین مداربسته در ایران و جهان بر اساس آمار رایکانت | xenoncctv

تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است. در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند. می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید.

http://computermagazine.ir

برای خرید و استفاده از محصولات دی ام اس شما باید به پشتیبانی و خدمات پس از فروش توجه داشته باشید. این شرکت 18 ماه محصولات فروخته شده خود را ضمانت کرده و تحت پشتیبانی قرار می دهد. همین مسئله هم درصد محبوبیت این برند در میان کاربران را تا حد قابل توجهی افزایش داده است.

دوربین مداربسته ایرانی بخریم یا خارجی؟

در پاسخ به این که بهترین مارک دوربین مدار بسته چیست، می توان گفت که بهترین دوربین مدار بسته در ایران، دوربینی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. وارد شدن انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته ی خارجی، نتوانسته است محبوبیت دوربین های مدار بسته ی ایرانی را کم کند. البته در زمان خرید این موضوع که چه سیستمی و چه نوع برندی برای شما مناسب است، بسیار مهم است. برندهایی که قرار است معرفی کنیم، جز بهترین برندهای جهانی تولید کننده ی دوربین های مدار بسته می باشند.

مقایسه ویژگی‌ها و تفاوت این دو مدل را در مقایسه آخرین مدل‌های دوربین هایک ویژن و داهوا بخوانید. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۵۵ در ژاپن تأسیس شد اما تأسیس برند دوربین پاناسونیک در سال ۲۰۰۸ به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی می‌باشند و جزو برند معتبر دوربین مدار بسته هستند.

  • پاناسونیک نیز از برندهای ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد.
  • این قابلیت سبب می شود تا کاربران به شکلی سریع از آنچه در حال رخ دادن است اطلاع پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.
  • جهت دریافت پشتیبانی فنی تلفنی لازم است کد اشتراک خود را هنگام برقراری تماس وارد کنید.
  • نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد.
امروزه از میان مجله خبری دوربین مداربسته زنون برندهای تولید کننده کار بسیار سخت و دشواری شده است. چون مطمئنا بدون کسب آگاهی و اطلاعات مورد نیاز در مورد بهترین برند دوربین مدار بسته در دنیا نمی توان، انتخاب صحیح و درستی را داشت. قبل از خرید دوربین مدار بسته، بایستی از پرفروش ترین و بهترین برند های دوربین مدار بسته اطلاعاتی داشته باشید، تا بتوانید بهترین برند دوربین مدار بسته را خریداری کنید. در ادامه برای این که انتخابی دقیق و تصمیمی صحیح در زمان خرید داشته باشید، به بررسی بهترین برندهای دوربین مدار بسته پرداخته ایم.

بررسی بهترین برند دوربین مدار بسته ی اکسیس (Axis)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار