بهترین برند دوربین مداربسته در ایران و جهان بر اساس آمار رایکانت | xenoncctv

همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است. پاناسونیک ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می کند. تعداد محدودی از دوربین های سامسونگ در بازار باقی مانده است و از معایب بزرگ دوربین های سامسونگ نا موجود بودن آن در بازار است. همچنین سامسونگ به واسطه قدرت بالای خود در دنیای موبایل نیزو دستگاه های هوشمند نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است .

  • گروه ما با تمام مشکلات در زمینه کیفیت و رقابت قیمتی با رقیب های معتبر توانسته جوابگوی نیازهای مشتریان محترم باشد.
  • دوربین مدار بسته تحت شبکه برند دی – لینک بسیار مناسب نصب در مصارف خانگی می‌باشد.
  • دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی می‌باشند و جزو برند معتبر دوربین مدار بسته هستند.
  • یکی از ویژگی‌های شاخص محصولات این شرکت مقرون به صرفه بودن است، به‌طوری که امکان نصب این دوربین‌ها در معابر، محیط‌های بسته مثل بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و….
در این تصویر بهترین نوع دوربین مداربسته را با توجه به درصد محبوبیت آن نشان داده‌ایم. Axis Communication یک شرکت سوئدی است که در سال 1984 به عنوان بخشی از گروه Canon تأسیس شد. این شرکت یکی از تولیدکنندگان پیشرو امنیتی از جمله دوربین‌های مدار بسته است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

پرسش به سوالات بخش مارک شناسی و برند شناسی:

داده های دریافت شده توسط دوربین مداربسته پس از تجزیه و تحلیل از ارزش بالاتری برخوردار هستند و می توانند در تمامی ساعات روزهای هفته امنیت را در سطح بالایی نگه دارند. از دیگر قابلیت های دوربین های مداربسته بوش می توان به تشخیص افراد مهاجم به صورت خودکار اشاره نمود. این قابلیت سبب می شود تا کاربران به شکلی سریع از آنچه در حال رخ دادن است اطلاع پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. برای نمونه، برخی فروشگاه های بزرگ از این دوربین ها به منظور شمارش افرادی که وارد فروشگاه می شوند یا در ساعات پایانی از آن خارج می شوند استفاده می کنند. به این ترتیب می توانند آمار دقیقی از مراجعین خود در اختیار داشته باشند. برند Bosch در واقع یکی از تولید کنندگان قدیمی تجهیزات الکتریکی است که در ابتدا در کشور آلمان تاسیس شد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند یونی ویو

البته این مجله خبری دوربین مداربسته زنون ها در عین کیفیت بالای خود متاسفانه قیمت بالایی دارند که نقش به سزایی در از بین رفت بازار این محصولات داشته است . همچنین پهانی باند دستگاهه های تولیدی این شرکت تا حد زیادی نسبت به سایر دستگاه ها کم است . این شرکت به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود. راه حل‌های اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستم‌های امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل می‌کند.

دوربین های مدار بسته سونی در انواع مدل ها و با تکنولوژی های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. برند دیگری که می توان به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته به آن اشاره کرد، برند هایک ویژن است. تمامی تولید این برند از کیفیت خوب و ویژگی های بسیار عالی برخوردار هستند.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار