برند های دوربین مداربسته در ایران شرکت صنعت امن الکترونیک تولید کننده دوربین مداربسته | xenoncctv

اگر واقعاً قصد دارید یک مجله خبری دوربین مداربسته زنون را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید. علاوه بر این، امکان تجزیه‌وتحلیل محتوای ویدیوی گرفته‌شده را فراهم می‌کند و هنگام شناسایی فعالیت مشکوک، به‌طور خودکار هشدارها را برای نظارت شبانه‌روزی به بخش‌های مراقبت انسانی افزایش می‌دهد. خط تولید، از دوربین‌ها و ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال تا نرم‌افزارهای مدیریت ویدیو را شامل می‌شود. از آن زمان، این شرکت به سرمایه‌گذاری در ایجاد قابلیت‌های تحقیق و توسعه قوی، برای فناوری و نوآوری جدید ادامه داده است. اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل دارایی‌های ما خواهد بود، نکته‌ای هست که اکثر مردم از آن بی‌اطلاع هستند.

http://computermagazine.irنمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد. هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی با ارائه محصولات حرفه ای ، قابل اطمینان و پیشرفته در صنعت نظارت تصویری می باشد و تلاش کرده است تا دنیا را ایمن سازد. انواع دوربین , دستگاه های ضبط تصاویر NVR, encoder,decoder, storage , نرم افزار و برنامه های سمت کاربر است که طیف وسیعی از مشتریان را در خرده فروشی ، ساختمان ،صنعت آموزش تجارت , نظارت شهری و غیره پوشش می‌دهد.

  • اما دوربین مداربسته سامسونگ به تعداد محدودی تولید شد و قیمت آن بسیار بالاست که این ضعف سامسونگ می باشد.
  • همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد.
  • برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
  • دوربین‌های مدار بسته شرکت سامسونگ به دو گروه آی‌پی و آنالوگ تقسیم می‌شوند.
  • برای مشاهده جدیدترین محصولات هوشمند، از وبسایت رسمی هایک ویژن دیدن نمایید.
  • در این راستا اختراع معروف این شرکتفناوری ، به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است.
محتوای این سایت با هدف ارتقا دانش کاربران و گسترش علم از طرف تیم تخصصی شرکت ویرا صنعت به کاربران تقدیم می شود. مجموعه دبجی رانو با بیش از 12 سال تجربه و اجرای پروژه در مقیاس های مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی، آماده است تا بتواند در اسرع وقت به شما عزیزان خدمات بدهد. لذا اگر نیاز به مشاوره و بازدید رایگان داشتید میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید. این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند. انواع مختلفی دارد و در کفیت‌های ۲، ۳، ۴، ۵، ۸ مگاپیکسل تولید می‌شود. اما اخیرا اجناس این برند در ایران ناموجود شده و تعداد محدودی از آن ها باقی مانده.

قیمت دوربین مداربسته ایرانی

اما همین عامل هم باعث گرانی بیش از حد دوربین های پاناسونیک شده است. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. و همچنین این برند سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت و به روزرسانی محصولات خود در صدر جدول بهترین برند ها باشد. از جمله فعالیت این شرکت تولید محصولات امنیتی و دوربین های مدار بسته می باشد، قابل توجه است که شرکت سونی حتی لنز و قطعات الکترونیکی بسیاری از برند های دوربین مداربسته را نیز تولید می کند. با وجود تنوع زیاد در برندها و ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته، انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ به خصوص اگر در مورد نیازهای خود مطمئن نیستید.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند یونی آرک

در صورتی که نیاز به تحقیقات بیشتری دارید، حتما تا انتهای مطالب همراه ما باشید. یکی دیگر از برندهایی ایرانی معتبر موجود در بازار که میتوان در اینجا به آن اشاره کرد دوربین مداربسته ایرانی شرکت ناظر است. بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی در اشکال مختلف از جمله دام، بولت، فیش آی و … همراه با تکنولوژی هایی نظیر IP ،HD و وایرلس در بازار عرضه می شود. اما نکته ای که وجود دارد این است که به دلیل نبود برخی امکانات و تجهیزات هنوز برخی از قطعات مورد نیاز برای تولید دوربین مداربسته از کشور های خارجی وارد می شود ودرداخل کشور مونتاژ می گردد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند بوش

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار