برند های دوربین مداربسته در ایران شرکت صنعت امن الکترونیک تولید کننده دوربین مداربسته | xenoncctv

برند بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری هم چون دوربین مدار بسته می باشد. در بهترین برند دوربین های مدار بسته بوش از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. همین امر موجب شده تا برند بوش به یکی از کمپانی های برتر تولید کننده ی تجهیزات الکتریکی تبدیل شود. برند بوش از سال 2008 تا به امروز در تولیدات خود از تکنولوژی تحت شبکه استفاده نموده است. این شرکت با سابقه بیست ساله از شرکت‌های خوش‌نام و با سابقه در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته به شما می‌رود. پیشتر در مقاله ” بهترین برند dvr ” این برند را جز بهترین برندها در زمینه ساخت دستگاه dvr نیز معرفی کردیم و nvr هایک ویژن نیز از دیگرمحصولات این برند است.

از چه طریقی بتوانیم از کیفیت دوربین مداربسته ی خود مطمعن شویم؟

برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید. گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه است و شما می توانید برای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی از محصولات شرکت برایتون خریداری کنید. ضمن اینکه قیمت دوربین های برایتون نسبت به دوربین های خارجی پایین تر است.

http://computermagazine.irاینگونه دوربین ها با لنز 2.8 میلیمتری از حداقل زاویه دید 83 تا 115 درجه و با لنز 3.6 میلیمتری زاویه دید 75 درجه ای در اختیار کاربر قرار میدهد اما با توجه به طراحی و محدود بودن بدنه قابلیت دید در شب را ندارد. پاناسونیک FacePRO می تواند چهره هایی را تشخیص دهد که در فناوری رایج نظارت تصویری تشخیص آن ها دشوار است. FacePRO همچنین در چهره های مطابق با تصاویر گرفته شده از تصاویر گذرنامه تا ده سال از دقت بالایی برخوردار است. خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. اگر شما ازیو پی اس استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد.

دوربین مداربسته برند داهوا

داهوا یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time در کشور چین آغاز به کار کرد. با توجه به نیازجامعه به سیستم های امنیتی و با به کارگیری نیروهای ماهر و کارآمد، داهوا از جمله شرکت هایی است که سهم بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کرده و با تلاش فراوان توانسته لیسانس تولید فناوری را کسب نماید. اما اجازه بدهید ما در مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم. شرکت فراگستر یکی دیگر از سایر مجموعه های است که در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی فعال هستند. اگر تصمیم به خرید دوربین مداربسته ایرانی دارید، شما می توانید انواع دوربین مداربسته اسپید دام، دام، بولت و پانوراما را با تکنولوژی های جذابی نظیر استارلایت از شرکت ناظر خریداری کنید. با وجود زمان کم حضور این برند در بازار رقابتی محصولات امنیتی و نظارت تصویری، اما این برند توانسته خود را در لیست بهترین مارک دوربین مداربسته در بسیاری از کشورها از جمله در ایران قرار دهد.

  • دوربین مداربسته ورتینا دارای انواع دوربین تحت شبکه Vertina ، دوربین HD-TVI ورتینا و همچنین دوربین های توربو اچ دی ورتینا می باشند.
  • قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند.
  • اولین پادکست از سری پادکست های ما مربوط به مقاله دوربین مداربسته ایرانی است.
  • این امر طول عمر دوربین مدار بسته را افزایش می دهد و از همه مهم تر تاثیر زیادی هم در کیفیت تصاویر دارد.

مشاوره، طراحی و مجله خبری دوربین مداربسته زنون دوربین مداربسته برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک. شما در نصب دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های امنیتی تجربه نصب کدام یک از برند‌های گفته شده را دارید. با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مناسب خود را انتخاب کنید. بدون نظر، الان برای برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی نظرت رو ثبت کن… در این مطلب لیستی از 50 شرکت تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی را می بینید و با آنها اشنا می شوید.

کدام سیستم اعلام حریق برای اماکن و مجتمع های بزرگ مناسب می باشد؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار