برندهای دوربین مداربسته | xenoncctv

راهکارهای ارائه شده توسط این برند می تواند برای استفاده در یک مغازه کوچک یا یک مرکز تجاری، اداری و یا تفریحی انتخاب بسیار مناسبی باشد. دوربین بوش با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی ها قابلیت استفاده در روز و شب و یا فضاهای داخلی و خارجی هر محیطی را دارا می باشند. علاوه بر این، ویژگی های نرم افزاری این دستگاه ها از جمله قابلیت تجزیه و تحلیل داده ها، شما را قادر می سازد تا از اطلاعات ضبط شده به طور کارآمدتری استفاده کنید. در این قسمت ما به معرفی برند های دوربین های مداربسته ساخت ایرانپرداخته و به شما کمک می کنیم تا بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را خریداری کنید.

  • در صورتی که در رابطه با اصلی بودن یک برند خاص سوالی داشتید می‌توانید با ما تماس بگیرید تا در این رابطه به شما مشاوره داده شود.
  • دوربین هایلوک نسبت به قابلیت‌هایی که دارد قیمت بسیار پایین‌تری دارد و می‌توان گفت قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته متعلق به برند متوسط هایلوک است.
  • اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.
  • این شرکت از سال 1996 آغاز به کار نموده و در زمینه گسترش و پیشرفت تکنولوژی تحت شبکه فعالیت می کند.
  • یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته در جهان است.
دلیل محبوبیت محصولات و دوربین های مدار بسته ی شرکت یونی ویو علاوه بر ویژگی های بالای آن در قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با سایر برندها دارد، می باشد. نسبت قیمت به کیفیت مناسب محصولات کمپانی یونی ویو علاوه بر این که موجب شده است که به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته شناخته شود، امکان رقابت با محصولات دیگر برندها را نیز فراهم آورده است. برند هایک ویژن یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. بر طبق آمارهای موجود و به گزارش مجله ASMAG، هایک ویژن در سال 2018 رتبه اول در فروش دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد.

تاریخچه فعالیت شرکت پارندسیستم و برند پرکسیس

ابزار طراحی سیستم تحت وب که می تواند در هر زمان و هر مکان در وب مورد استفاده قرار گیرد. سلام برای نظارت خانه از بیرون از خانه توسط گوشی کدام دوربین را پیشنهاد میکنید. ما در مورد برند اکسوم در این مقاله توضیح دادیم که میتونین این مقاله رو از این جا بخونین.

برند یونی ویو (uniview) در رده بهترین برندهای دوربین مداربسته

ترتیب مجله خبری دوربین مداربسته زنونها بر اساس رتبه آنها در محبوبیت بین کاربران و فروش آنها ارائه شده است. برای آگاهی بیشتر از انواع برند دوربین مداربسته و مقایسه آنها تا انتهای این مقاله با هایک ویژن لند همراه باشید. داهوآ سومین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته به حساب می آید. داهوآ یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این زمینه است که سیستم های امنیتی و تصویری فوق العاده ای را ایجاد کرده. برند داهوآ برای طراحی دوربین های مداربسته مدرن تلاش زیادی کرده است. این برند همواره بر روی کیفیت نهایی محصولات خود حساسیت نشان داده و به دنبال ساخت بهترین محصولات موجود در بازار های داخلی ایران می باشد.

http://computermagazine.ir

برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید. البته این را هم بدانید، در هنگام قطع برق تمامی تنظیمات قبلی و یا فیلم های ضبط شده ذخیره می شود و اطلاعات از بین نمی روند، اما DVR های امنیتی شما و یا دستگاه ضبط قادر به ضبط ویدئو از دوربین های شما در طول قطع برق نیستند. بنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید. همچنین محدود بودن مدل هایی از دوربین که همزمان با تصویر، صدا را نیز ضبط می کنند در این برند محدود می باشد.

دوربین مداربسته برند آویجیلون

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار