برندهای دوربین مداربسته | xenoncctv

این مجله خبری دوربین مداربسته زنون تا حدودی همان ویزگی H.265+ است که پیش از این در دوربین های هایک ویزن ، هایلوک و یونی ویو نیز استفاده شدهاست . دوربین مدار بسته اکسیس محوبیت زیادی را در سراسر جان به دلیل رمز گذاری بی نظیر خود داراست . تضاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند . شرکت داهوابه عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این موضوع باعث شده تا خدمت و سرویس دهی دوربین‌های مداربسته این برند در تمام ایران قابل‌دسترسی راحت باشد.

  • بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد.
  • به این صورت که کیفیت تصویر این دوربین ها از 3 مگاپیکسل شروع می شود و حداکثر پهنای باند آن 265 می باشد.
  • قیمت دوربین های مداربسته سونی بر اساس نوع چیپ­ست به کار رفته در آن و میزان رزولوشن دوربین متغیر می باشد.
  • این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید.
  • برای آگاهی بیشتر از انواع برند دوربین مداربسته و مقایسه آنها تا انتهای این مقاله با هایک ویژن لند همراه باشید.

اولین شرکتی که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد. از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود.

نیازسنجی جهت خرید دوربین مداربسته ایرانی ارزان قیمت و مناسب

اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته ایرانی این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید. شما می‌توانید با ارزیابی و درک نیازهای امنیتی خاص خود شروع کنید؛ سپس با استفاده از لیست معرفی شده از بهترین دوربین‌های مداربسته، انتخاب‌های خود را محدود کنید. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه نیازسنجی، ارزیابی و خدمات نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته خود، از کارشناسان ما در رایکانت کمک بگیرید. این برند از دوربین مدار بسته همانند گوشی‌های این برند دارای کیفیت بسیار بالا و خوبی می‌باشد و از برند معتبر دوربین مدار بسته است.. بیشترین فروش دوربین‌های مدار بسته با برند یونی ویو در کشور انگلستان صورت می‌گیرد. این برند در حوزه دوربین‌های مدار بسته حرف اول را در دنیا می‌زند و تا کنون به بیش از ۱۰۰ کشور عرضه گردیده است.

برند هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن هست و در هدف تأمین کالاهای اقتصادی تأسیس گردیده است. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید. مجموعه محصول این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است.

http://computermagazine.ir

اما از آنجایی که بازار های گسترده ای وجود دارد و تولیدکنندگان زیادی در این حیطه فعالیت می کنند بنابراین خرید دوربین های مدار بسته بدون اطلاعات کافی کار بسیار سخت و زیان آور خواهد بود. بوش با تولید تجهیزات دوربین مداربسته به روز و با کیفیت بالا جایگاه مناسبی در میان کاربران به خود اختصاص داده است. دوربین های تولیدی این شرکت با پشتیبانی از کدینگ های پیشرفته تصویر برداری دیجیتال و همچنین آنالیز تصاویر حرفه ای این برند را انتخاب مناسبی برای کاربری های صنعتی و امنیتی تبدیل کرده است. همچنین توانایی آنالیز روی تصاویر مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت، تشخیص صدا و غیره را داشته که در کنار سخت افزار حرفه ای بوش به عنوان یک بسته کامل ارائه شده است. دوربین مدار بسته پاناسونیک از نظر کاربرد در انواع مختلفی تولید شده اند.

پکیج دوربین مداربسته

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار