بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | xenoncctv

دوربین‌های مداربسته سیمی برای اتصال به دستگاه به یک کابل کواکسیال یا کابل شبکه نیاز دارند. این دوربین‌ها به دلیل پهنای باند و سرعت بالا در مقایسه با دوربین‌های بی‌سیم امن‌تر بوده و کاربرد بیشتری نیز دارند. دوربین‌های مداربسته بی‌سیم بر خلاف انواع دیگر با استفاده از امواج وایرلس می‌توانند تصاویر را انتقال دهند. یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع دوربین، جابه‌جایی و حمل و نقل آسان است. دوربین‌های مداربسته با توجه به تکنولوژی ساخت، شکل ظاهری و عملکرد انواع مختلفی دارند که هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوت با دیگری دارد. در ادامه این بخش به بررسی و معرفی بهترین دوربین مداربسته می‌پردازیم.

  • تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند.
  • برای استفاده بهینه از این ویژگی ها ممکن است نیاز باشد تا از نرم افزار اختصاصی خود سازندگان استفاده نمایید یا نرم افزاری را انتخاب کنید که این ارتقا سازی را پشتیبانی می کند.
  • اگر به شواهدی برای پلیس نیاز داشته باشیم یا بخواهیم برخی از فیلم‌های یک رویداد خاص مانند جشن تولد را ذخیره کنیم، این ویژگی در اولویت است.
  • برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد.
  • با تنظیم میزان حساسیت می­توان هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند.

این شرکت نهمین برند در لیست برترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار است. اما مطمئنا برندهایی که معرفی کرده‌ایم از بهترین برندهای جهانی تولیدکننده دوربین مدار بسته هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این برندها برای خرید انتخاب کنید. فروشگاه مگادید فعالیت خود را از اوایل سال 1395 در زمینه مشاوره، فروش و اجرای دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نظارتی تصویری آغاز نموده است. برند اکسیس دوربین‌ های مداربسته متنوعی را تا به اکنون روانه بازار کرده است. به گونه‌ ای که هر فردی با توجه به کاربرد مد نظر و نیاز خود می‌ تواند مدل دلخواهش را پیدا کند.

http://computermagazine.irدر هنگام مجله خبری دوربین مداربسته زنون دوربین مداربسته لازم است موارد مختلفی از جمله محیط مغازه، بودجه در اختیار و ویژگی‌های مورد نیاز را بررسی کنید. در بازار دوربین‌های مداربسته انواع و اقسام مدل‌ها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. فروشگاه مبیت بسیاری از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه را به فروش می‌رساند که می‌توانید آن‌ها را با گارانتی معتبر خریداری کنید. یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد .

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1200MP

ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود. بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند سونی

این در حالی است که چنین کاربری‌هایی در یک سیستم نظارت تصویری اداری یا مسکونی ممکن است وجود نداشته باشد. این نکته رو از من داشته باشین که اگر نور محیطی که قراره دوربین توش نصب بشه، بیشتر باشه، تصویر قشنگتره، البته تا یک حدی. اگه می خواهید که تصویر شبتان رنگی باشه از دوربین هایی که میگن دید در شب رنگی یا استارلایت یا دارکفایتر و … هستند استفاده کنید . مجموعه مسترکم فعالیت خودر از سال ۱۳۹۷ تاکنون شروع کرده،هدف تیم ما این است که بهترین محصول و خدمات و گارانتی و قیمت مناسب را به مشتری هایمان ارائه دهیم، و قیمت ها را در حد مطلوب با توجه به شرایط استاندارد ثابت نگه داریم. شرکت سونی به لطف تولید دوربین های تحت شبکه، توانسه دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید حذف کند. برای مثال، می‌توانید به Nest بگویید اگر این فرد خاص، مثلاً فرزندتان، بمحض اینکه دیده شد، به شما اطلاع دهد تا بدانید که او از مدرسه سالم به خانه رسیده است.

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار