بارفیکس دست باز BeFit Team | takdoo-تکدو

بارفیکس دست باز BeFit Team | takdoo-تکدو این کار را آنقدر تکرار کنید تا عضلاتتان تقویت شوند و بتوانید بدون نیاز به زیرپایی، خودتان را بالا بکشید. بارفیکس رفتن یا نرفتن ملاک خوبی برای سنجیدن توانایی بالاتنه است. ماهیتا بارفیکس تمرینی قدرتی‌ست.این امر موجب می‌شود تمام افراد نتوانند از مزایای این وسیله ورزشی استفاده کنند.

6- برای حرکت به سمت پایین، همزمان دست ها را باز کنید و بگذارید استخوان های کتف پایین بیایند و از ستون فقرات دور شوند. به آرامی بدن را پایین بیاورید و در حالت اولیه قرار بگیرید. دقت کنید که دست ها باید کشیده و آرنج ها کمی خم باشد. 1- برای شروع، میله بارفیکس را به صورتی که کف دست مقابل صورت تان باشد بگیرید. اگر نمی توانید میله بارفیکس را بگیرید، روی یک جعبه پلایومتریک یا یک میز تخت بایستید و بعد میله بارفیکس را بگیرید. تفاوتی ندارد که شما از یک میله آویزان شده اید یا صخره یا لبه دیوار!

برنامه‌های مرتبط

اگر می خواهید به روشی سالم وزن کم کنید و لازم دارید تا اشتهای خود را کنترل کنید ، استفاده روزانه پروتئین و مکمل ها راهی آسان در رسیدن به هدفتان می باشد. اکثر مکمل های کاهش دهنده وزن با کاهش اشتها ، افزایش سرعت متابولیسم بدن و به جریان درآوردن آب داخل بدن ، منجر به کاهش وزن می گردند. اگرچه اجزای تشکیل دهنده مکمل ها بدن شما را تحریک می کنند ، اما همچنان به رژیم غذایی سالم و تمرینات مداوم نیاز خواهید داشت. این حرکت با ظاهر ساده ای که دارد، گروه ها عضلانی مختلفی مانند عضلات ذوزنقه ای، پشتی و ماهیچه های لوزی شکل را تحت فشار قرار می دهد. همچنین باعث تقویت عضلات بخش میانی بدن مانند شکم و کمر می شود. علاوه بر این ها، جلو بازو و پشت بازو را نیز تقویت می کند.

  • این وسیله که در اشکال خانگی به صورت افقی و اشکال باشگاهی آن از دو میله بلند عمودی به علاوه یک میله افقی تشکیل شده است یکی از ابزارهای پایه ژیمناستیک است.
  • یکی دیگر از دلایل محبوبیت این حرکت آن است که نیازی به هیچ وسیله ای ندارد و فقط کافیست جایی را برای آویزان شدن پیدا کنید.
  • واژه بار فیکس یا barre fixe ریشه‌ای فرانسوی دارد.

سعی کنید آرام و کنترل شده حرکت برگشت را انجام دهید. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های باشگام را مطالعه نموده و با کلیه موارد آن موافقم. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا برای ارجاع به منابع، با ارائهٔ منابع معتبر به بهبود این مقاله کمک کنید. برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است.

آیا استفاده از میل بارفیکس ایمن است ؟

یکی از وسایل کاربردی و مورد نیاز برای انجام این فعالیت ها، میله ی بارفیکس است. حرکت بارفیکس خود به تنهایی طیف وسیعی از عضلات از جمله عضلات شکم، سه سر بازو، شانه ها و پاها را درگیر می کند. با کمک این میله ی بارفیکس تک لول تمام این حرکات را می توانید به خوبی انجام دهید. بارفیکس یکی از متنوع ترین حرکات ورزشی است که شما می توانید با توجه به توانایی و هدفی که دارید از آن ها بهره مند شوید.

چه بارفیکسی بخریم؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار