انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | xenoncctv

و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد. در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است. در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند.

قیمت بهترین برند دوربین مداربسته

هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، به‌سرعت به جایگاه پیشرو در بازار جهانی در صنعت امنیت دست‌یافته است. داهوا متعهد به ارائه راه حل‌ها و محصولات با کیفیت بالا، با جدیدترین فناوری است تا کاربران نهایی بتوانند، کسب‌وکار خود را با موفقیت انجام دهند. در این کارخانه در ساخت دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های ضبط موفق بوده است. طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچک‌ترین و سریع‌ترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است.

مزایای دوربین مداربسته سونی

بیشترین تولیدات این شرکت دوربین مدار بسته شبکه، دستگاه NVR،ویدئو سرور، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها می باشند. لازم به ذکر است که این مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته سابقه کاری کمی دارد. ولی محصولات تولیدی آن کیفیت ساخت خوبی داشته و می توانند برای مدت زمان زیادی سالم بمانند. شما می توانید این دوربین های مداربسته را در موقعیت های خاصی همچون اداری، تجاری، صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار دهید قطعا استفاده و نصب دوربین مداربسته DMS برای شما مشتریان عزیز حتما پیشنهاد می شود. داشتن بدنه ای قوی و ساختار مستحکم به این محصول اجازه داده تا به صورت ضد آب و ضد ضربه فعالیت کند.

اولین پادکست از سری پادکست های ما مربوط به مقاله دوربین مداربسته ایرانی است. از شما دعوت میکنیم نظر و پیشنهادات خود در مورد هر چه بهتر شدن این سری از پادکست ها را در قسمت نظرات برای ما بنویسید. دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد. اما یکی از ایرادات این مدل دوربین مداربسته؛ تولیدات کم و البته قیمت بالاست. این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد.

http://computermagazine.irمجله خبری دوربین مداربسته زنون های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره. دوربین های مداربسته داهوا همانند تمامی دوربین های دیگر دارای نقاط قوت و نقاط ضعف هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. دوربین های مداربسته های لوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش میرسد. هایلوک را به نوعی می توان برند اقتصادی برند هایک ویزن دانست که این شرکت قصد دارد تا این برند را در سطح جهان گسترش دهد تا بازار خود را به نحو زیادی گسترش دهد . تا حدی که این شرکت برای رقابت با سایرین کلیدی را در تولیدات خود تعبیه کرده است که دربین های آن به تمامی دستگاه های سایر برند ها ساگار باشد ..

  • قیمت بسیار مناسب این برند، سهولت در نصب دوربین مداربسته یونی آرک توانسته آغاز خوبی را برای این برند پدید آورد.
  • برند هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن هست و در هدف تأمین کالاهای اقتصادی تأسیس گردیده است.
  • برند یونی ویو در سال 2011 به صورت اختصاصی فعالیت خود را آغاز کرد و یکی دیگر از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی می باشد.
  • در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم.
  • برند پلکو توانسته با 25 سال سابقه کار در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی خود را به خوبی نشان دهد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار