انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | xenoncctv

محصولات CP PLUS تست‌های کنترل کیفیت دقیق را گذرانده‌اند و دارای گواهینامه‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC و غیره هستند. سازمان‌ها، مؤسسات و مجتمع‌های آپارتمانی به دنبال راه‌حل‌های نظارتی عملی هستند که بتواند نگرانی‌های امنیتی آنها را برطرف کند و آرامش کامل را فراهم کند. به دلیل تعیین نوع پوشش دوربین ها و تنظیم نور مناسب آنها در محیط های مختلف به طور کلی دوربین ها را به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند. در صورتی که در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. در سال 2015 درآمد این شرکت بالغ بر 0.81 میلیون دلار و در سال 2016 به 0.9 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. Videopark ارائه کالا به صورت OEM و ODM برای مشتریان خود انجام میدهد.

بررسی بهترین برند مدار بسته، سونی (Sony)

3) مقایسه و بررسی مشخصات فنی محصولات سیستم های نظارت تصویری و تجهیزات سیستم های حفاظتی. این نوع از دوربین ها به صورت مخفی در وسایل جا ساز میشوند و دید مخاطب مخفی هستند. این دوربین‌ها دارای کیفیت ۸ مگا پیکسل هستند و به صورت HD تصاویر را ضبط می‌کنند.

  • دوربین های مگاپیکسل این شرکت کیفیت عالی تصویر و امکان آنالیز تصویر را دارد و رزولوشن متفاوت بین 1.3 تا 12 مگاپیکسل را به کاربران ارائه می دهد.
  • محصولات این شرکت شامل دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می‌شود.
  • ولی محصولات تولیدی آن کیفیت ساخت خوبی داشته و می توانند برای مدت زمان زیادی سالم بمانند.
  • در مقاله انتقال تصویر دوربین مداربسته به طور مفصل اطلاعات مربوط به هر کدام از روش ها داده شده است.
  • با توجه به جرائم زیادی که امروزه شاهد آن هستیم، استفاده از دوربین های مدار بسته در سطح شهر و فروشگاه ها و به خصوص منازل مسکونی به شدت احساس می شود.
و اینبار توانست از نام خود برای تولید و فروش دوربین های مداربسته استفاده کند. با وجود رشد بی فوق العاده ی این شرکت در تولیدات انواع محصولات حفاظتی و نظارت تصویری امام همچنان در برابر قدرت سایر شرکت های رقیب توانایی عرض اندام به پاناسونیک داده نشده است. از آن پس شرکت هانوها توانست دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند. راه‌حل دوربین مداربسته D-Link همچنین توسط نرم‌افزار DCMS پشتیبانی می‌شود، که به کاربران امکان می‌دهد در هر زمان از هر نقطه اسکن انجام دهند. برخی از نصابان دوربین مداربسته هم با توجه به این ضعف در جامعه، سعی می‌کنند که به طریق مختلفی، از این بی‌اطلاعی مردم عادی، رقم‌های بالایی را دریافت کنند. استفاده ازسنسور مایکرو ویو.این سنسور طوری عمل می کند که به محض نزدیک شدن سارق به دوربین مداربسته آلارم می زند.

برندهای دوربین مداربسته

جنس، نوع بدنه، تکنولوژی، نوع لنز، کیفیت تصویر و دید در شب دوربین های مدار بسته از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشند. در میان بهترین برند دوربین مداربسته چند برند را انتخاب کرده ایم و در ادامه به همراه برند، مدل و قیمت معرفی می گردند. هایک ویژن از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در ایران که دوربین های خود را در چند کیفیت تصویر ارائه کرده است.

http://computermagazine.ir

اما مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است . دوربین مدار بسته بوش نسبت به سایر دوربین های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است. این عیب در کنار بدنه ی ضعیف آن باعث شده است تا این شرکتت در بازار تجهیزات نظارتی و حفظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد. ارایه دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است.

تماس با‌‌‌ ما

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار