انواع دوربین مداربسته + 11 مدل با بررسی مزایا و مشخصات | xenoncctv

تکنولوژی AHD که نسل جمجله خبری دوربین مداربسته زنون دوربین‌های مداربسته آنالوگ به حساب می‌رود، یک فرمت تصویری در انواع دوربین‌های مداربسته آنالوگ است و مانند آن‌ها از کابل کواکسیال یا RG59 برای ارتباط با دستگاه DVR استفاده می‌کند. نکته ای که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته وجود دارد این است که این دوربین ها تنها به منظور تامین امنیت استفاده نمی شوند و از آنها جهت نظارت بر اماکن مختلف نیز استفاده می گردد. صاحبان شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند رفت و آمد و عملکرد پرسنل فعال در شرکت را کنترل نموده و به بهبود بازدهی نهایی شرکت کمک نماید. نصب این دوربین ها شخصی بوده و صاحبان مشاغل مختلف می توانند اقدام به نصب این دوربین ها در محل کسب و کار خود نمایند.

http://computermagazine.irکاربرد این دوربین ها بسیار زیاد بوده و امکان تصویربرداری از فضای مورد نظر در شب و با کیفیت بالا توسط این دوربین ها امکان پذیر می باشد. دوربین های مدار بسته آنالوگ اولین نسل از دوربین ها بوده و به دلیل قیمت پایین، سادگی نصب، تنوع زیاد در بازار محبوبیت بسیاری دارند. در این نوع از دوربین سیگنال ها به صورت آنالوگ و با سرعت پایین ارسال شده و در مقایسه با دوربین های تحت شبکه تصاویر کیفیت پایین تری دارند. در این دوربین ها به دلیل استفاده از سیگنال آنالوگ امکان نویز پذیری وجود دارد.

  • دوربین ها با توجه به وضعیت نصب و اندازه ساخت برای کاربردهای مختلفی مناسب و در شکل و اندازه های متنوعی ساخته شده اند.
  • دوربین مداربسته پلاک خوان از انواع دوربین مداربسته است که در کنترل ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بر روی این دوربین ها یک موتور تعبیه شده است که باعث دوربین های مدار بسته speed dome از قیمت بالاتری برخوردار باشند.
  • پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد.
  • قیمت دوربین مدار بسته بر اساس مدل، برند و کیفیت دستگاه تعیین می‌شود که توصیه می‌شود حتما مقاله راهنمای خرید دوربین مدار بسته در وب سایت ردیاب من را بررسی فرمایید.
  • ولی از طریق فناوری BLC یا کاهش دهنده نور پس‌زمینه که در دوربین IP وجود دارد این مشکل، کاملا برطرف می‌شود.
با این حال، این نوع دوربین مدار بسته خروجی ضعیف و کیفیت سنتی را نمایش می‌دهد. اما اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب هستید که کار خود را به‌درستی انجام دهد، این نوع دوربین توانایی بیشتری دارد. استفاده از دوربین های مدار بسته در جوامع مختلف بسیار جا افتاده است. بسیاری از کشورها برای آن که بر رفتار مردم در جامعه نظارت داشته باشند و بتوانند جلوی سارقین را بگیرند از دوربین های مدار بسته در کوچه ها و خیابان های شهر بهره می برند. در صورت وقوع سرقت در محل کار یا زندگی، شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلم ها در اختیار پلیس آگاهی به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و اموال خود را بازیابی کنید. به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند.

دوربین مداربسته پلاک خوان

کیفیت این محصولات به هیچ عنوان تایید نشده است و هیچ شرکتی نسبت به خدمات بعد از فروش آنها پاسخگو نیست. حتماً در انتخاب خود برندهای اصلی و شناخته شده دوربین مداربسته را مدنظر قرار دهید. لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود.

پک بی‌سیم دزدگیر اماکن سیم کارت و خط شهری آسا بنفش

با استفاده از این دوربین ها می توان ورود و خروج پرسنل را کنترل نموده و از محصولات موجود در انبار آگاهی پیدا کرد. در برخی از صنایع و به ویژه در خطوط تولید بسیاری از مواد شیمیایی خطرناک برای انسان وجود داشته که امکان حضور نیروی انسانی و کارگر در آن قسمت وجود نخواهد داشت. همچنین در برخی مواقع نیز ممکن است دماهای بسیار بالا مانع از حضور افراد در این محیط ها گردد. این دوربین ها گرمای محیط، اجسام و افراد را تشخیص داده و هر دما را با یک رنگ نشان می دهند.

تماس با‌‌‌ ما

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار