انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | xenoncctv

با نظارت بر تمام حرکات آنها، زمان بسیار بهتری برای تمرکز بر ایمنی در اطراف خانه یا محل کار خود دارید. با این حال، این نوع دوربین هنوز هم تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از راه‌های جلوگیری از این امر دور نگه داشتن دوربین از مناطقی است که سطح گرما می‌تواند به‌سرعت تغییر کند مانند پنجره‌ها یا دریچه‌های گرمایش. بنابراین هنگامی که یک جسم گرم از منطقه عبور می‌کند، سطح انرژی مادون‌قرمز اطراف به‌سرعت تغییر می‌کند و هشدارهای حرکتی را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آنها ضبط کنند و احتمالاً برای شما زنگ هشدار ارسال کنند.

دوربین مدار بسته کیوب

مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته تحت شبکه یا IP برای صاحبان مشاغلی که بیشتر دور از مکان خود فعالیت دارند و همیشه در حال جا به جایی هستند، انتخاب بسیار خوبی است. انواع دوربین مدار بسته ارزان قیمت خانگی و نیمه حرفه‌ای از قیمت‌های حدودا پایین و عملکرد نسبتا قابل قبولی برخوردارند. از این تجهیزات در منازل، ویلاها، باغ‌ها، مجتمع‌های مسکونی، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، دفاتر کار و کسب و کارهای کوچک و متوسط استفاده می‌شود. از آنجایی که انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (دوربین‌های آی پی) گران قیمت هستند، در این اماکن بیشتر از سیستم دوربین های مبتنی بر کابل کواکسیال RG59 استفاده می‌شود (دوربین‌های آنالوگ و AHD, HD-TVI, HD-CVI, HD-SDI). دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند.

  • دوربین مدار بسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود.
  • دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه بهره می برند.
  • علاوه بر این در سیستم های تحت شبکه شما می توانید تصاویر را از سیستم کامپیوتری خود یا تلفن همراهتان مشاهده کنید.
همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد. در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد. بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از دوربین های مداربسته در محل کار یا محل سکونت خود می باشد. فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته طبق قانون جزء مدارک معتبر حقوقی شناخته می شوند. فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی با وقوع آتش سوزی از بین نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود.

http://computermagazine.ir

در این بخش به معرفی انواع دوربین‌های مداربسته برای شرایط، موقعیت‌ها و کاربردهای گونان پرداخته شده است و محصولات متنوعی از این تجهیزات به همراه تصویر، مشخصات فنی و قیمت برای خرید اینترنتی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل دوربین با وضوح بالا است. دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصاویر بالا و فوق العاده ای را ارائه می‌دهند.

دوربین مدار بسته روز و شب

به طور مثال زمانی که از شرکت خود دور هستید و تمایل دارید بدانید که کارها چگونه پیش می رود می توانید وضعیت شرکت را از طریق فیلم های ضبط شده توسط دوربین ها چک کنید. علاوه بر این شما می توانید با نصب دوربین مداربسته میکروفون دار صداها را نیز چک کنید. دوربین مداربسته بولت بیشتر برای مکان‌های صنعتی و محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موارد استفاده دوربین‌های دام

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار