انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | xenoncctv

زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند. دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی که به راحتی قابل دسترسی نیستند پشت بام ها می باشند. گاهی نیاز است تا دوربین های صنعتی در محیط های بیرونی و گاهی در محیط های داخلی نصب گردند. استفاده از دوربین های مخفی کوچک تنها برای کاربردهای سرگرمی، امنیتی و نظارتی قانونی می‌باشد.

دوربین های اسپید دام

دوربین مداربسته بیسیم یکی از انواع دوربین‌ های مداربسته است که جهت سهولت نصب و جلوگیری از کابل کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها تنها باید توسط یک آداپتور که به همراه آن ارائه می‌شود، به برق متصل شده و توسط اپلیکیشن که داخل گوشی نصب می‌شود می‌توانید تصاویر ضبط شده آن را داخل گوشی مشاهده کنید. اصلاعات بیشتر در مورد این دوربین‌های مدار بسته را می‌توانید در دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته بیسیم مشاهده فرمایید.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T110-P

شما می مجله خبری دوربین مداربسته زنونید انواع دوربین مداربسته را بر حسب موقعیت مکانی خریداری و نصب کنید. دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند. دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE18U8T-IT3

بدنه دوربین بسیار مقاوم در مقابل تغییرات آب و هوایی بوده، و همین موضوع آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می کند. این خط ویژه برای کاربران آنالوگ که خواهان سیستم نظارت با وضوح بالا هستند، طراحی شده است. از HD بدون ارتقا به IP یا حتی جایگزینی ساختارهای کابل کشی موجود لذت ببرید.

  • انواع دوربین مداربسته را می‌توان براساس امکانات و آپشن‌های آن نیز معرفی کرد.
  • این منجر به عمر بسیار ضعیف دوربین می‌شود و باید در طول زمان تغییراتی را انجام دهید.
  • یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد.
  • دوربین مدار بسته هایگ ویژن همچنین از صدای دو طرفه، geofencing، دید بسیار طولانی (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم پشتیبانی می کنند.
  • نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند.
از ضبط تصاویر با فرمت های تصویری و کیفیت های مختلف تا قابلیت های هشداری متنوع. همانطور که گفتیم این تقسیم بندی از نظر انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری است. دوربین های مداربسته دید در شب از نظر ظاهر کلی شامل دو نوع بولت و دام هستند. اما چیزی که باعث تفاوت ظاهری آن ها می شود، وجود چراغ های IR LED در آن ها است. در این دوربین ها، چراغ هایی به صورت مدور دور تا دور لنز را احاطه کرده اند.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار