اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | xenoncctv

مجله خبری دوربین مداربسته زنون ها به طور استراتژیک در جای خود قرار می گیرند، بنابراین شما می توانید مناطق خاصی از خانه و شرکت که اهمیت بیشتری دارند را به این سیستم مجهز کنید. دوربین های مدار بسته در حالت کلی به دو دسته دوربین های فضای داخلی یا ایندور و فضای بیرونی یا فضای بیرونی یا اوتدور دسته بندی می شوند. از جمله دوربین های ایندورمی توان به دوربین های مدار بسته بولت، اسپید دام یا PTZ و از نمونه های اوتدور نیز می توان به دوربین های چشم ماهی، دوربین مدار بسته دام و غیره اشاره نمود.

دوربین مداربستهمشاهده همه

یکی از این وسایل دوربین مدار بسته می باشد که می تواند کمک بسیار بزرگی به امنیت افراد نماید. از این رو در این مقاله از وب سایت اسمارت کو قصد داریم تا به بررسی انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد بپردازیم و در این باره اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید.

دوربین بیسیم گردان پیناکل مدل H5221

اکثر پروژه‌های دوربین مداربسته آپارتمان‌ها و فروشگاه‌ها و ادارات کوچک از همین مدل دوربین مداربسته AHD استفاده می‌کنند. این دوربین ها مجهز به LED مادون قرمز هستند و به همین دلیل در زمره بهترین انواع دوربین مدار بسته برای فضاهای باز و کم نور می باشند. این نوع از دوربین ها به دو شیوه آشکارسازی و تصویربرداری حرارتی کار می کنند در نتیجه با این تکنولوژی ها و این دوربین ها می توان یک شخص را از فاصله حدود 18 متری تشخیص داد.

  • نصب این دوربین ها شخصی بوده و صاحبان مشاغل مختلف می توانند اقدام به نصب این دوربین ها در محل کسب و کار خود نمایند.
  • بی ان سی ها در زمینه های متفاوتی از جمله تجهیزات رادیویی،تلویزیونی،تجهیزات آزامایشگاهی، سیگنال های ویدیویی و همچنین برخی شبکه های کامپیوتری بکار برده می شوند.
  • این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و …
  • دوربین مدار بسته لامپی از ظاهری شبیه لامپ‌های کم مصرف LED برخوردار است و با نصب داخل یک سرپیچ معمولی قابل استفاده می‌باشد.
  • برخی می‌توانند چهره را تشخیص دهند و یک فرد را در بین تمامی دوربین‌ها هدف گرفته و حرکت آن را دنبال کنند.

پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. دوربین های مداربسته کوچک نیز به دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم می شود.

دوربین مدار بسته لامپی مدل v380 FullHD

با توجه به اینکه در این دوربین ها تصاویر به کدهای 0 و 1 تبدیل می شوند می توان تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کرد. دوربین های مدار بسته IP در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالایی داشته همچنین این دوربین ها محدودیت استفاده از پهنای باند دارند. انتقال تصاویر دوربین مدار بسته در این دوربین ها نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بیشتری دارد. قابلیت تشخیص چهره از دیگر ویژگی های دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد. با نصب دوربین اسپید دام شما می توانید تا زاویه 360 درجه افقی، 180 درجه عمودی و بزرگنمایی فوق العاده تا 10 برابر بدون هیچ نقطه کوری تا شعاع 100 متری محل نصب دوربین مداربسته را مشاهده نمایید. این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبدیل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار